انهدام باند سارقان داخل خودرو با ۲۴ فقره سرقت

پلیس شهرستان تربت حیدریه با انهدام باند حرفه ای سارقان داخل خودرو، پرده از ۲۴ فقره سرقت برداشت.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید ابوالقاسم حیدری مقدم” فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده پارک های حاشیه شهر تربت حیدریه موضوع در دستور کار تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و کلانتری های سطح شهر تربت حیدریه قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی سرقت ها ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم های گشت کلانتری ۱۱ این فرماندهی هنگام گشت زنی در محدوده ترمینال مسافربری، مردی جوان را در حال بازکردن درب یک دستگاه خودرو پراید مشاهده که با فرار مظنون بلافاصله وارد عمل شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مظنون را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم ۲۲ ساله در بازجویی های پلیسی و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۲۴ فقره سرقت داخل خودرو در اطراف پارک های سطح شهر تربت حیدریه با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ حیدری مقدم اظهار داشت: با اطلاعات به دست آمده دو همدست متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان برای پارک آن از پارکینگ و یا محل های دارای نور کافی استفاده کنند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *