انهدام باند سارقان داخل خودرو با 24 فقره سرقت

پليس شهرستان تربت حيدريه با انهدام باند حرفه اي سارقان داخل خودرو، پرده از 24 فقره سرقت برداشت.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيد ابوالقاسم حيدري مقدم” فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه در تشريح اين خبر گفت: در پي چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو در محدوده پارك هاي حاشيه شهر تربت حيدريه موضوع در دستور کار تيم دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي و کلانتري هاي سطح شهر تربت حيدريه قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات گسترده پليسي با بررسي سرقت ها ادامه داشت تا اينکه يکي از تيم هاي گشت كلانتري 11 اين فرماندهي هنگام گشت زني در محدوده ترمينال مسافربري، مردي جوان را در حال بازكردن درب يك دستگاه خودرو پرايد مشاهده که با فرار مظنون بلافاصله وارد عمل شدند و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز مظنون را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

وي ادامه داد: متهم 22 ساله در بازجويي هاي پليسي و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 24 فقره سرقت داخل خودرو در اطراف پارک هاي سطح شهر تربت حيدريه با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کرد.

سرهنگ حيدري مقدم اظهار داشت: با اطلاعات به دست آمده دو همدست متهم نيز دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها تعداد زيادي مدارک شناسايي و گوشي تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه با اشاره به معرفي متهمان به دادسرا از شهروندان خواست خودروي خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال و ساير وسايل بازدارنده مجهز كنند و تا حد امكان براي پارك آن از پاركينگ و يا محل هاي داراي نور كافي استفاده كنند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *