رهايي گروگان در هرمزگان

مرد 35 ساله اي که در شهرستان ميناب توسط افرادي ربوده شده بود با تلاش پليس استان به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار ” عزيزاله ملکي ” گفت : در پي مراجعه و اعلام شکايت زني ، اهل و ساکن ميناب مبني بر اينکه همسر وي به نام “محمد- ح” 35 ساله به قصد خريد از منزل خارج شده و پس از آن مراجعه نکرده تا اينکه پس از دو روز طي تماس تلفني فردي ناشناس، اعلام کرد که در قبال آزادي شوهرش مبلغ 400 ميليون تومان بايد پرداخت کند.

وي افزود : پس از بررسي و تحقيقات فني مشخص شد که انگيزه آدم ربايي بدهي فرد ربوده شده بابت موادمخدر بوده که با تلاش شبانه روزي نهايتا سه نفر از افراد گروگانگير در يکي از روستاهاي شهرستان ” نيک شهر ” و ” چابهار ” استان سيستان و بلوچستان شناسايي شدند.

فرمانده انتظامي هرمزگان خاطر نشان کرد : ماموران پليس آگاهي ميناب با هماهنگي و اخذ نيابت قضائي به مخفيگاه متهمان عزيمت و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه يکي از اعضاء باند سه نفره به نام” ش – چ ” 44 ساله را در شهرستان چابهار دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان تصريح کرد : فرد ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت و تلاش پليس براي دستگيري ديگر اعضاء اين باند که سوابق متعددي در تهيه و حمل قاچاق موادمخدر دارند ادامه دارد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *