بانک قوامین به دنبال نهایی کردن افزایش سرمایه

دکتر غلامحسن تقی نتاج،با اشاره به مراحل پایانی پیگیری ها جهت ثبت افزایش سرمایه ی بانک گفت: بانک قوامین آخرین پیگیری های خود را جهت تعیین تکلیف و ثبت افزایش سرمایه ی بانک انجام می دهد تا به زودی این موضوع نهایی شود.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک قوامین،مدیرعامل بانک تصریح کرد: طبق مصوبه ی مجمع تا ۳۰ دی ماه برای ثبت افزایش سرمایه فرصت داریم و مطمئناً تا آن زمان تکلیف تعیین و مراتب اطلاع رسانی می شود.
وی با ذکر این نکته که از تاریخ مجمع تا کنون پیشرفت های زیادی برای ثبت افزایش سرمایه حاصل شده افزود: در حال حاضر فقط مجوز بانک مرکزی باقی مانده است.
دکتر نتاج هم چنین یادآور شد: ما موفق شدیم مصوبه ی بورس را بگیریم و تمامی مدارک موردنیاز هم به بانک مرکزی ارسال شده که این بانک هنوز پاسخ نهایی خود را اعلام نکرده است اگرچه ما نسبت به پاسخ مثبت بانک مرکزی امیدوار هستیم.
وی در خصوص شکایت سهامداران تصریح کرد: ما تلاش خواهیم کرد نهایتاً تا پایان آبان ماه تکلیف این افزایش سرمایه را مشخص کنیم.
مدیرعامل بانک خاطرنشان کرد: بانک قوامین تمام وظایف و مسئولیت خود را انجام داده و از آنچه که منجر به رشد فعالیت های بانک شود دریغ نخواهد کرد. در همین رابطه روابط عمومی بانک هم طی اطلاعیه ای فرایند افزایش سرمایه را به صورت مشروح ارائه نمود ، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *