بیشترین تعامل را با بیش از ۶٠ بانک خارجی داریم

علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در دوران پسابرجام تعامل ما با بیش از ۶٠ بانک خارجی برقرار شده است.

به گزارش سادس  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعب این بانک در تبریز سخن می گفت افزود: بانک تجارتی ایران و اروپا که بزرگترین سهامدارش ما هستیم در طول هفت ماه گذشته بیش از ۶ میلیارد دلار گردش مالی داشته و باعث شده است تا در هزینه جابجایی پول بیش از ۶٠٠ میلیون دلار صرفه جویی شود.
وی با اشاره به وضعیت اقتصاد ایران و جهان اظهار داشت: در زمانی که اقتصاد جهانی دچار رکود بوده ما علیرغم شرایط ایجاد شده، در کشور توانستیم از بحران خارج شده و جایگاه خود را پیدا کنیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه ، آسیب ٩٠ میلیارد دلاری ناشی از کودتا ی وارد آمده به اقتصاد ترکیه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این خسارت بر روی اقتصاد ترکیه و جهان تاثیر زیادی داشته اما کشور ما توانسته با مدیریت صحیح جلوی ورود آن را بگیرد.
وی تاکید کرد : ما باید در شرایط جدید بتوانیم با جدیت هرچه تمام تر بر دانش و آگاهی های خود بیفزاییم و به آخرین متد تکنولوژی و نرم افزاری مجهز شویم.
افخمی با اشاره به پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط افزود : ماباید حمایت از این بنگاه ها را جدی بگیریم و این امر نباید ما را از پرداختن به طرح های بزرگ و زیربنایی بازدارد.
این مدیربانکی در ادامه گفت: دسترسی همه بنگاه های کوچک و متوسط به تسهیلات بانک صنعت و معدن باید یکسان و بدون تبعیض باشد.
افخمی در خصوص دیدارش با معاون صدر اعظم آلمان گفت: آن ها نیز معتقدند که بنگاه های کوچک و متوسط در اقتصاد و درآمدشان نقش اساسی دارد .
وی افزود : ما نباید از رقبا عقب تر باشیم بلکه باید حداقل دو پله از دیگران پیش تر حرکت کنیم و این امر به حرکت جمعی و مشارکت تمامی پرسنل احتیاج دارد.ما باید برای این مشارکت جمعی تمرین دایمی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان داشت:شما باید برای شتاب بخشیدن به حرکت بانک ایده های نوین طرح کنید و نباید همواره منتظر دریافت دستور از مدیریت های بالادست باشید.
وی افزود : حمایت از استارت آپ ها و صنایع کوچک باید با جدیت پیگیری شود تا ما بتوانیم در صنعت کشور تاثیر گذار باشیم.
افخمی گفت: موضوع شایسته سالاری و تربیت مدیر در بانک از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو برای آموزش هیچگونه محدودیتی قایل نیستیم و معتقدیم که هزینه کردن برای آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است.
وی تصریح کرد : برای من مدرک گرایی اهمیت ندارد اما آموزش و طراحی محصول و دوره های خاص مورد نیاز ماست که حاصلش تربیت مدیران خاص است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: حرکت شما همواره باید روبه جلو و آموزش ،عدم سکون و سیستم سازی باید ازمطالبات اصلی شما باشد.باید از حاشیه سازی ها پرهیز کنیم و کار خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی بیان داشت ما فقط کارمند نیستیم ، بلکه باید از مقررات و امکانات ، راهبردهایی پیداکنیم تا بتوانیم به مردم خدمات لازم و مثبت بدهیم و رویکردهایمان مبتنی بر منفی بافی و عدم حمایت از بنگاه ها نباشد.
افخمی در پایان سخنانش توصیه هایی اداری و اخلاقی برای حاضران ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *