هنر رسانه،‌ هدايت افكار عمومي و ايجاد احساس مسئوليت‌پذيري در افراد جامعه است

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر نقش بسيار مهم رسانه‌هاي گروهي در ارتقاء احساس امنيت گفت: هنر رسانه، هدايت افكار عمومي و ايجاد حس مسئوليت پذيري در افراد جامعه است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،‌ سردار”علي‌اكبر جاويدان” در بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي و در جمع مدير و كاركنان اين رسانه بر نقش حساس و بسيار مهم رسانه ها در ارتقاء احساس امنيت در جامعه تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي تلاش مي‌كند با ارائه خدمات، رضايتمندي و همراهي مردم را داشته باشد، اظهار داشت: پاسخگويي به مطالبات مردم در اولويت ماموريت‌هاي نيروي انتظامي قرار دارد.

فرمانده انتظامي گلستان با بيان اينكه مردم، محور فعاليت هاي پليس هستند، تصريح كرد: ماموريت‌هاي نيروي انتظامي بر پايه همكاري و مشاركت مردم پايه گذاري و طرح ريزي مي شود.

وي نيروي انتظامي را خادم مردم و در خدمت مردم دانست و گفت: پليس براي مردم و با مردم است و از هيچ كوششي در راستاي خدمات دهي به مردم دريغ نخواهد كرد.

سردار جاويدان معضل بزرگ مواد مخدر را تهديدي براي امنيت ملي عنوان كرد و اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين ماموريت‌هاي پليس، برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر است كه در همين راستا طي 6 ماه گذشته توفيقات بسيار خوبي در اين زمينه حاصل شده است.

وي تاكيد كرد: مهمترين روش در پيشگيري از مصرف مواد مخدر، ارتقاء سطح آگاهي‌هاي عمومي شهروندان است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به اينكه نقش رسانه‌ها در آگاهي بخشي به شهروندان نقش حساس و حياتي است، تصريح كرد: هنر رسانه، هدايت افكار عمومي و ايجاد حس مسئوليت پذيري در افراد است.

فرمانده انتظامي گلستان تهديدات در فضاي مجازي را نگران كننده و آسيب پذير عنوان كرد و گفت: متاسفانه استفاده بي‌رويه از فضاي مجازي گاها روابط اجتماعي را به هم ريخته و كانون خانواده را بي‌روح و به سردي سوق مي دهد.

وي با هشدار به اينكه بيشترين قربانيان فضاي مجازي، افراد كم سن و سال جامعه هستند، افزود: مردم بايد عميق ناهنجاري‌هاي موجود در جامعه را درك كرده و شناخت صحيحي از آن داشته باشند.

سردار جاويدان فرهنگ‌سازي و ارتقاء فرهنگ عمومي را در پيشگيري از جرايم بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: انتظار پليس از رسانه‌هاي گروهي اين است كه در پيشگيري از وقوع جرايم به پليس كمك كند.

“كرماني”، مدير خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز گرگان نيز در اين ديدار با بيان گزارشي از فعاليت‌ها و اقدامات خبرگزاري گفت: خبرگزاري جمهوري اسلامي در سال 1389 به عنوان يك دستگاه حكومتي معرفي شد.

وي سرعت، صحت و دقت را سه اصل مهم در تنظيم خبر و اطلاع‌رساني اخبار عنوان و خاطرنشان كرد: خبرگزاري جمهوري اسلامي آمادگي دارد بيش از پيش در راستاي انعكاس اخبار و فعاليت‌هاي نيروي انتظامي با هدف آگاهي‌بخشي و ارتقاء احساس امنيت در جامعه تلاش كند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *