تردد بیش از ۱۷۵ میلیون خودرو در مازندران / کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی

فرمانده انتظامی استان در نشست با مجمع نمایندگان مجلس، با تاکید بر ضرورت نگاه ملی به طرح ها در استان، از تردد بیش از ۱۷۵ میلیون خودرو در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمود میرفیضی” صبح امروز در جمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شواری اسلامی و مجمع نمایندگان استان، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع)، به تشریح اقدامات و فعالیت های پلیس استان در شش ماهه نخست امسال پرداخت.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا افزود: برابر تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار ملی، یار مهربان و در تراز جمهوری اسلامی باشد.
فرمانده انتظامی استان مازندران برقراری نظم و امنیت عمومی را برای اقشار مختلف جامعه از جمله وظایف و ماموریت های مهم پلیس در جامعه برشمرد.
سردار میرفیضی همچنین پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه های مختلف اجتماعی، مبارزه با موادمخدر، تغییر ویترین اجتماعی جامعه و حوزه اممنیت اخلاقی را از ماموریت های مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: با توجه به رویکرد جامعه محوری پلیس و نقش مردم در تامین نظم و امنیت، پلیس به دنبال اعتماد سازی و جلب حداکثری مشارکت های مردمی در برقراری امنیت است.
فرمانده انتظامی استان مازندرانضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای انتظامی استان در مقابله با جرایم و کاهش وقوع جرم ، اظهار داشت: در حوزه مبارزه با موادمخدر در شش ماهه نخست امسال بیش از یک تن و ۴۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.
وی همچنین از کشف ۴۶۰ میلیارد ریالی کلاهبرداری ها و بازگرداند اموال به مردم در این حوزه اشاره کرد و افزود: در بخش مبارزه با قاچاق کالا ۱۵۰ میلیارد ریال از اموال قاچاق کشف و در حوزه زمین خواری نیز ۳۴۵ هزارمترمربع از اراضی ملی تصرف شده آزاد سازی شده است.
میرفیضی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه ملی به موضوعات استانی، افزود: در این مدت بیش از ۱۷۵ میلیون تردد در سطح استان صورت گرفت، که نیازمند نگاه ملی به توسعه زیرساخت ها و جاده ها و طرح های سالم سازی دریا است.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی از کسب رتبه دوم کشوری در این راستا خبر داد و گفت: در بخش برخورد با تخلفات راهور ۳۶ درصد افزایش داشته ایم. در ادامه این نشست نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هر یک به صورت مجزا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جلسه مطرح کردند و با بیان اینکه ارتقاء تعامل و سطح همکاری ها یک اصل است، حمایت خود را از طرح ها و برنامه های فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت در سطح استان اعلام کردند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *