سال زندان و ۳۱۹ ضربه شلاق؛ مجازات ۲ متجاوز

۲ مرد شیطان‌صفت که با معرفی خود به‌عنوان مامور دختری را در پارک چیتگر مورد آزار قرار داده بودند، در مجموع به ۵۷ سال حبس و ۳۱۹ ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش سادس به نقل از جام نیوز اين حادثه شامگاه 29بهمن سال93 رخ داد. قرباني كه دختري جوان بود با حضور در دادسراي جنايي تهران به سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه هفتم گفت: همراه دوستم براي تفريح به پارك چيتگر رفته بوديم. هوا كم‌كم رو به تاريكي مي‌رفت و مي‌خواستيم به خانه برويم اما دوستم گفت مي‌خواهد به دستشويي برود. من منتظر ماندم تا او برگردد. در همان هنگام مرد ميانسالي نزديك شد و گفت مأمور است.

او از من پرسيد كه در پارك چه‌كار مي‌كني و بايد همراهم بيايي. هر چه گفتم منتظرم تا دوستم بيايد، قبول نكرد و من هم از ترسم همراهش رفتم. چند متر آن طرف‌تر مرد جواني كه وانمود مي‌كرد او هم مأمور است، رسيد. آنها مرا به محلي خلوت و تاريك بردند و با تهديد من را مورد آزار و اذيت قرار دادند كه بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم و فهميدم چه بلايي بر سرم آمده است.

آنها محتويات كيف دستي‌ام را روي زمين خالي كرده و 2گوشي تلفن همراهم را هم سرقت كرده بودند. با شكايت دختر جوان ماموران موفق شدند متهمان را دستگير كنند. يكي از آنها به نام قاسم گفت: همراه دوستم علي براي تفريح به پارك رفته بوديم. علي به دستشويي رفته بود و من جلوي در منتظر بودم كه چشمم به دختر جوان افتاد. ظاهرا او تنها بود. سراغش رفتم و با معرفي خودم به‌عنوان مأمور گفتم بايد با من بيايي.

پس از آن دوستم هم رسيد و وقتي به جايي كاملا دورافتاده رسيديم، نقشه‌مان را عملي كرديم. در آن شرايط شيطان به جلدم رفته بود و اصلا متوجه گريه‌ها و التماس‌هاي دختر جوان نشدم. در ادامه علي هم او را آزار و اذيت كرد و در نهايت گوشي‌هاي او را دزديديم و از زير توري‌هاي پارك فرار كرديم.

به گزارش همشهري، اين دو متهم چندي پيش در شعبه سوم دادگاه كيفري يك تهران محاكمه شدند و از سوي قضات هردو در مجموع به 57سال زندان و 319 ضربه شلاق محكوم شدند. قاسم به جرم آدم‌ربايي 22سال حبس تعزيري، غصب عنوان مامور دولتي 3سال زندان، 15سال حبس و 100ضربه شلاق به جرم سرقت و به جرم آزار و اذيت به تحمل120ضربه شلاق محكوم شد. قضات همچنين متهم رديف دوم را به اتهام شركت در آدم‌ربايي به 15سال حبس، غصب عنوان مأمور دولتي 2سال زندان و به جرم آزار و اذيت به 99ضربه شلاق محكوم كردند.

 

 

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *