سال زندان و ۳۱۹ ضربه شلاق؛ مجازات ۲ متجاوز

۲ مرد شیطان‌صفت که با معرفی خود به‌عنوان مامور دختری را در پارک چیتگر مورد آزار قرار داده بودند، در مجموع به ۵۷ سال حبس و ۳۱۹ ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش سادس به نقل از جام نیوز این حادثه شامگاه ۲۹بهمن سال۹۳ رخ داد. قربانی که دختری جوان بود با حضور در دادسرای جنایی تهران به سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم گفت: همراه دوستم برای تفریح به پارک چیتگر رفته بودیم. هوا کم‌کم رو به تاریکی می‌رفت و می‌خواستیم به خانه برویم اما دوستم گفت می‌خواهد به دستشویی برود. من منتظر ماندم تا او برگردد. در همان هنگام مرد میانسالی نزدیک شد و گفت مأمور است.

او از من پرسید که در پارک چه‌کار می‌کنی و باید همراهم بیایی. هر چه گفتم منتظرم تا دوستم بیاید، قبول نکرد و من هم از ترسم همراهش رفتم. چند متر آن طرف‌تر مرد جوانی که وانمود می‌کرد او هم مأمور است، رسید. آنها مرا به محلی خلوت و تاریک بردند و با تهدید من را مورد آزار و اذیت قرار دادند که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم و فهمیدم چه بلایی بر سرم آمده است.

آنها محتویات کیف دستی‌ام را روی زمین خالی کرده و ۲گوشی تلفن همراهم را هم سرقت کرده بودند. با شکایت دختر جوان ماموران موفق شدند متهمان را دستگیر کنند. یکی از آنها به نام قاسم گفت: همراه دوستم علی برای تفریح به پارک رفته بودیم. علی به دستشویی رفته بود و من جلوی در منتظر بودم که چشمم به دختر جوان افتاد. ظاهرا او تنها بود. سراغش رفتم و با معرفی خودم به‌عنوان مأمور گفتم باید با من بیایی.

پس از آن دوستم هم رسید و وقتی به جایی کاملا دورافتاده رسیدیم، نقشه‌مان را عملی کردیم. در آن شرایط شیطان به جلدم رفته بود و اصلا متوجه گریه‌ها و التماس‌های دختر جوان نشدم. در ادامه علی هم او را آزار و اذیت کرد و در نهایت گوشی‌های او را دزدیدیم و از زیر توری‌های پارک فرار کردیم.

به گزارش همشهری، این دو متهم چندی پیش در شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران محاکمه شدند و از سوی قضات هردو در مجموع به ۵۷سال زندان و ۳۱۹ ضربه شلاق محکوم شدند. قاسم به جرم آدم‌ربایی ۲۲سال حبس تعزیری، غصب عنوان مامور دولتی ۳سال زندان، ۱۵سال حبس و ۱۰۰ضربه شلاق به جرم سرقت و به جرم آزار و اذیت به تحمل۱۲۰ضربه شلاق محکوم شد. قضات همچنین متهم ردیف دوم را به اتهام شرکت در آدم‌ربایی به ۱۵سال حبس، غصب عنوان مأمور دولتی ۲سال زندان و به جرم آزار و اذیت به ۹۹ضربه شلاق محکوم کردند.

 

 

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *