امکان ثبت اينترنتي درخواست هاي خروج از کشور دانشجويان استان تهران

معاون مشمولان و امور معافيت هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا، از ثبت درخواست خروج از کشور براي سفرهاي سياحتي و زيارتي دانشجويان دانشگاه هاي استان تهران به صورت اينترنتي خبر داد.

 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “نجف حميد زاده ” با حضور در جمع مسئولان تحصيلي دانشکده هاي دانشگاه تهران، اظهار داشت: سازمان وظيفه عمومي در زمينه ارائه خدمات الکترونيکي در سطح کشور از سازمان هاي پيشرو است که اين امر موجب کاهش مراجعات حضوري و تسهيل و تسريع در انجام امور خدمت سربازي شده است.

وي از ارائه بخشي از خدمات اين سازمان از طريق اينترنت خبر داد و افزود: در حال حاضر ثبت درخواست خروج از کشور دانشجويان دانشگاه هاي استان تهران براي سفرهاي سياحتي و زيارتي به صورت اينترنتي انجام مي شود.

معاون مشمولان و امور معافيت هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا ادامه داد : براي اين منظور، متقاضيان مي بايست با در اختيار داشتن کدملي و کد “سخا” به سايت خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) به نشاني www.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمايند و مراحل بعدي اقدام به صورت پيامک به اطلاع متقاضي خواهد رسيد.

وي خاطرنشان کرد: در آينده نزديک، ساير درخواست هاي خروج از کشور از جمله سفر هاي مطالعاتي و … براي دانشجويان دانشگاه هاي استان تهران نيز از طريق اينترنتي انجام مي شود.

اين مقام انتظامي با ارائه توضيحاتي درخصوص سقف سنوات ارفاقي، عنوان کرد : دانشجوياني که در سنوات مجاز فارغ التحصيل نشده اند در صورت موافقت کميسيون موارد خاص دانشگاه مربوطه و با شرط گذراندن تعداد واحد مشخص و کسب معدل بالاي 12، مي توانند از سنوات ارفاقي به مدت يکسال بهره مند شوند.

سرهنگ حميد زاده در پاسخ به سوال مربوط به ضوابط انتقال دانشجو نيز گفت: در ضوابط مربوط به انتقال دانشجو، رشته، مقطع تحصيلي دانشجو و همچنين تاريخ شروع به تحصيل وي قابل تغيير نبوده و تنها دانشگاه محل تحصيل وي قابل انتقال است که واجدان شرايط با در دست داشتن نامه از دانشگاه محل تحصيل درخواست خود را از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) ثبت مي نمايد.

لازم به ذکر است معاون مشمولان و امور معافيت هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا، در پايان جلسه به سوالات حاضران پاسخ داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *