پشتوانه اقتدار ناجا ترويج فرهنگ شهادت است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا پشتوانه راه امنيت واقتدارناجا را ترويج فرهنگ شهادت دانست و افزود: نيروي انتظامي به درستي از شهدا تجليل مي کند که اين امر باعث ترويج فرهنگ شهادت است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين ” ابوتراب بهرامي” در مراسم جديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) در حرم بنيان گذارکبير انقلاب، اظهار داشت: درهفته ناجا که مقارن با ايام محرم و دهه ايثار و فداکاري است براي تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل در اين مکان جمع شده ايم .

وي افزود: امام در وصيت نامه سياسي – عبادي خود در مورد عاشورا فرمودند: «اين وصيت نامه نه تنها براي ايران و کشورهاي شيعه نشين بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است» همچنين در اين وصيت نامه تأکيد بر زنده نگه داشتن قيام امام حسين (ع) و ياد شهدا و عزاداري براي آن حضرت شده است.

وي با اشاره به اينکه در جامعه اي که از معيارهاي اصيل دين فاصله گرفته شود، ظلم در آن ريشه دوانده و آن جامعه نياز به اصلاح دارد، گفت: امام حسين (ع) در نامه اي به محمد حنفيه مي فرمايد: «قيام من براي اصلاح جامعه و مکتب من مبارزه با زشتي ها و ترويج خوبي هاست.»

نماينده ولي فقيه در ناجا با بيان اينکه اقتدار ناجا بايد ياد امام حسين (ع) و شهدا را زنده نگه دارد، ادامه داد: نيروي انتظامي در راستاي فرمايشات امام حسين (ع) قدم بر مي دارد و وظيفه اي جز مبارزه با مفاسد و ترويج خوبي ها ندارد.

حجت الاسلام ابوتراب بهرامي ادامه داد: همه مردم و مسئولان بايد براي زنده نگه داشتن ياد شهدا و پيروي از راه آنان احساس وظيفه کنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا پشتوانه راه امنيت واقتدارناجا را ترويج فرهنگ شهادت دانست و افزود: نيروي انتظامي به درستي از شهدا تجليل مي کند که اين امر باعث ترويج فرهنگ شهادت است.

وي اهداف شهيدان را خداوند ، اسلام انقلابي، حکومت اسلامي و احکام ديني برشمرد و گفت: ما وظيفه داريم در همه عرصه ها ياد شهدا را زنده نگه داريم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *