مسیر آموزش در کشور با امنیت هموار می شود

فرمانده انتظامی استان گفت: آموزش در کشور با وجود امنیت هموار می شود .

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “نور علی یاری “در مراسم قرائت مهر ویژه هفته ناجا گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون رهبری امام راحل (ره) و خط سرخ شهیدان بود.

وی با اشاره به اینکه ادامه دهنده این راه بزرگ رهبر انقلاب است ،گفت: همه بایستی برای پیشبرد نظام آنچه را که تدبیر مقام معظم رهبری است سرلوحه کار خود قرار دهیم .

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه، کارنامه آموزش و پرورش را در سال های اخیر درخشان توصیف کرد و گفت:راز و رمز موفقیت هر نظامی توجه به امر آموزش است.

سردار یاری با تأکید بر کیفی سازی فعالیت های امنیت ساز و آموزشی گفت: مسیر آموزش در کشور با امنیت هموار می شود.

“بیرانوند” مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت:امنیت پایدار در کشور در سایه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است و نیروی انتظامی در داخل کشور امنیت مطلوبی را در جامعه ایجاد کرده اند .

وی با اشاره به اینکه اعتقاد و باور کارشناسان بر این است که امنیت با کمک و مشارکت جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ایجاد می شود گفت: یک زمانی که جنگ بر کشور تحمیل شد جوانانی برومند مثل شما دانش آموزان روانه جبهه ها شدند و افتخار آفریدند .

مدیر کل آموزش و پرورش با تأکید بر توجه به فرهنگ سازی در جامعه به عنوان راهبرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی ، گفت:در سایه امنیت است که می توانیم به علم و علم اندوزی بپردازیم .

گفتنی است ، مراسم قرائت پیام مهر فرماندهی انتظامی استان ایلام ویژه هفته ناجا صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی و فرماندهان انتظامی استان در دبیرستان شهید شهریاری برگزار شد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *