مسير آموزش در کشور با امنيت هموار مي شود

فرمانده انتظامي استان گفت: آموزش در کشور با وجود امنيت هموار مي شود .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “نور علي ياري “در مراسم قرائت مهر ويژه هفته ناجا گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مديون رهبري امام راحل (ره) و خط سرخ شهيدان بود.

وي با اشاره به اينکه ادامه دهنده اين راه بزرگ رهبر انقلاب است ،گفت: همه بايستي براي پيشبرد نظام آنچه را که تدبير مقام معظم رهبري است سرلوحه کار خود قرار دهيم .

فرمانده انتظامي استان ايلام در ادامه، کارنامه آموزش و پرورش را در سال هاي اخير درخشان توصيف کرد و گفت:راز و رمز موفقيت هر نظامي توجه به امر آموزش است.

سردار ياري با تأکيد بر کيفي سازي فعاليت هاي امنيت ساز و آموزشي گفت: مسير آموزش در کشور با امنيت هموار مي شود.

“بيرانوند” مدير کل آموزش و پرورش استان در اين مراسم گفت:امنيت پايدار در کشور در سايه اقتدار نيروهاي نظامي و انتظامي محقق شده است و نيروي انتظامي در داخل کشور امنيت مطلوبي را در جامعه ايجاد کرده اند .

وي با اشاره به اينکه اعتقاد و باور کارشناسان بر اين است که امنيت با کمک و مشارکت جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ايجاد مي شود گفت: يک زماني که جنگ بر کشور تحميل شد جواناني برومند مثل شما دانش آموزان روانه جبهه ها شدند و افتخار آفريدند .

مدير کل آموزش و پرورش با تأکيد بر توجه به فرهنگ سازي در جامعه به عنوان راهبرد پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي ، گفت:در سايه امنيت است که مي توانيم به علم و علم اندوزي بپردازيم .

گفتني است ، مراسم قرائت پيام مهر فرماندهي انتظامي استان ايلام ويژه هفته ناجا صبح امروز با حضور جمعي از مسئولان محلي و فرماندهان انتظامي استان در دبيرستان شهيد شهرياري برگزار شد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *