دانش آموزان هدايت کنندگان آينده جامعه هستند / رسيدن به يک جامعه آرماني مستلزم قانونمند شدن همه آحاد جامعه است

فرمانده انتظامي استان در مراسم قرائت پيام مهر گفت: دانش آموزان به عنوان هدايت کنندگان آينده جامعه هستند و رسيدن به يک جامعه آرماني مستلزم قانونمند شدن همه آحاد جامعه است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار”سيد محمود ميرفيضي” در مراسم قرائت پيام مهر که در دبيرستان دخترانه شريف العلماء ساري برگزارشد ،با تسليت ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و گرامي داشت ياد و خاطره پنج هزار معلم شهيد و داشن آموز،گفت: نيروي انتظامي براي تامين نظم و امنيت و آسايش مردم از اول انقلاب تاکنون 13هزار شهيد و 20 هزار آزاد و جانباز را تقديم انقلاب و آسايش مردم کرده و هنوز هم باب شهادت در نيروي انتظامي باز است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به شعار هفته نيروي انتظامي ،تصريح کرد: شعار هفته نيروي انتظامي برگرفته از بيانات گوهربار مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان ناجاست و اعتقاد مان اين است که امنيت و آرامش يک توليد جمعي است که همه در آن نقش دارند ، اما مردم نقش اصلي و مهمتري را در اين زمينه برعهده دارند .

سردار مير فيضي ،خاطر نشان کرد: استان مازندران يکي از امن ترين استان هاي کشور است و اگر بخواهيم امنيت موجودحفظ و ارتقاء يابد همه بايد به وظايف خود به خوبي عمل کنيم .

وي با بيان اين که مردم و دانش آموزان در سه محور مي توانند پليس را ياري کنند ،گفت: اول اين که مردم پليس خود و خانواده خود باشند که همياران پليس دانش آموز از نمونه هاي عيني آن هستند ، دوم اين که مردم پليس را در انجام ماموريت ها ياري دهند مثل ؛ پليس افتخاري ، پليس نگهبان و پليس محله و سوم اين که مردم با پل ارتباطي 197 پليس ما باشند .

وي کاهش آمار کشته شدگان ناشي از حوادث رانندگي را ناشي از همکاري و تعامل دانش آموزان به عنوان همياران پليس عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفيت هاي دانش آموزان به عنوان همياران پليس نوعي احياء امر به معروف از طريق فرزندان به بزرگترها با بيان و لحني خوب است .

سيد محمود ميرفيضي در ادامه گفت: نظارت مردم بر پليس يکي ديگر از مولفه هايي است که ما انتظار آن را از مردم داريم و آنچه که موجب جلب اعتماد مردم نسبت به پليس مي شود و مردم به آن اعتقاد دارند اين است که پليس يار مهربان آنان باشد .

مير فيضي برخورد سخت پليس را براي آناني دانست که قانون شکني مي کنند و در ادامه ،گفت: يکي از اهداف نيروي انتظامي در تامين نظم و امنيت جامعه توسعه علم و دانش است .

فرمانده انتظامي مازندران ، دانش آموزان را هدايت کنندگان آينده جامعه برشمرد و، اذعان داشت: رسيدن به يک جامعه آرماني نيازمند رعايت قانون و قانون مند شدن همه آحاد جامعه است.

سردار مير فيضي با اشاره به اين که انتظار پليس از مردم ، رعايت وظيفه شهروندي است ، گفت: پليس با ارائه آموزش هاي همگاني و ياد آوري نکاتي که مردم را تهديد مي کند سعي دارد در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي گام بردارد .

مير فيضي در خاتمه بر ارتقاء تعامل ،همکاري و استفاده از ظرفيت هاي متقابل در توسعه قانون پذيري و رعايت قانون در جامعه تاکيد کرد ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *