اعتماد بين پليس و مردم متقابل است

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينکه بخش اعظم امنيت سياسي ، اقتصادي و اجتماعي در کشور مرهون تلاش نيروي انتظامي است،گفت: امروز اعتماد بين پليس و مردم متقابل است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، آيت الله “محمد نقي لطفي” صبح امروز در ديدار با فرماندهان ، مسئولان و کارکنان انتظامي استان ايلام اظهار داشت: نيروي انتظامي بنا بر فرمايش مقام معظم رهبري يکي از ارکان امنيت در کشور است و امروز بخش اعظمي از امنيت سياسي ، اجتماعي مرهون تلاش عزيزان پليس مي باشد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي در اين برهه حساس از تاريخ کشور به گونه اي عمل کرده است که اعتماد مردم را به عنوان يک سرمايه ارزشمند در اختيار دارد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به اينکه نيروي انتظامي کارنامه درخشاني در استان دارد، گفت:امروز اعتماد متقابلي بين مردم و پليس است و اين موضوع موجب شده که امنيت در کشور يک امنيت مردمي باشد.

وي خاطر نشان کرد: با وجود اينکه امروز دشمن براي نا امن کردن امنيت اخلاقي در جامعه تلاش زيادي مي کند ولي با اقدامات خوب نيروي انتظامي امنيت مطلوبي در اين حوزه در کشور وجود دارد .

آيت الله لطفي در بخش ديگري از سخنان خود با تسليت فرا رسيدن عاشوراي حسيني گفت: عاشورا يک جريان عادي و يک حادثه مقطعي نيست ، بلکه يک فرهنگ پويا و بالنده براي جامعه بشري است .

امام جمعه ايلام گفت: در طول تاريخ حوادث متعددي رخ داده که با مرور زمان فراموش شده اند اما تنها حادثه اي که در طول 1400 سال نه تنها فراموش نشده بلکه به عنوان يک فرهنگ بين مردم در جريان است .

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران منشاء عاشورايي دارد ، گفت: انگيزه عاشورايي موجب بقاء استمرار اين نظام مقدس است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام، جايگاه انقلاب اسلامي را در دنيا بي نظير عنوان و تصريح کرد: مبارزات تمام آزاديخواهان در دنيا با الهام از انقلاب اسلامي ايران انجام مي شود .

سردار “نور علي ياري” فرمانده انتظامي استان ايلام در ابتداي اين ديدار طي سخناني گزارشي کامل و مبسوط از اقدامات و فعاليت هاي پليس استان و مرزباني ارائه کرد.

وي با اشاره به اينکه وقوع سرقت در استان 10 درصد کاهش داشته است گفت: جرايم امنيتي از جمله آدم ربايي ، گروگانگيري ، راهزني و … در استان به صفر رسيده است .

فرمانده انتظامي استان ايلام از اربعين به عنوان مأموريت بزرگ پيش روي نيروي انتظامي ياد کرد و گفت: پليس استان اين ظرفيت را دارد که امنيت زائران را درحوزه هاي ترافيکي و انتظامي تأمين کند.

وي استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا را از ديگر اولويت هاي پليس استان در سال جاري عنوان و تصريح کرد: از ابتداي سال جاري 30 ميليارد ريال کالاي قاچاق در استان کشف شده است ./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *