مردم، محور فعاليت‌هاي نيروي انتظامي هستند

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر توجه بيشتر رسانه هاي گروهي به تجزيه و تحليل موضوعات به خصوص معضلات اجتماعي و ارائه راهكارهاي كاربردي، گفت: پليس از انتقادات سازنده و منصفانه استقبال مي‌كند.

به گزارشسادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”علي‌اكبر جاويدان” صبح امروز در بازديد از خبرگزاري دانشجويان ايران”ايسنا” و در جمع مدير و كاركنان اين خبرگزاري با اشاره به ماموريت‌ها و فعاليت‌هاي شبانه‌روزي پليس، ‌گفت: نيروي انتظامي با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع مي كند.

وي، با بيان اينكه فلسفه وجودي پليس خدمت به مردم است، ‌گفت: همه سازمان ها و نهادها بايستي پليس را در اجراي ماموريت مهم كه همان برقراري نظم و امنيت در جامعه است، ‌كمك كنند.

فرمانده انتظامي گلستان مردم را محور ماموريت‌هاي نيروي انتظامي دانست و بيان داشت: مردم با رعايت قانون و پيشگيري از آسيب‌ها و جرايم مي توانند پليس را در اجراي اين رسالت خطير ياري كنند.

وي با تاكيد بر مقدم بودن احساس امنيت بر امنيت در جامعه، ‌گفت: احساس امنيت، مقدم بر امنيت است و رسانه‌ها در ارتقاء احساس امنيت نقش اساسي بر عهده دارند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بيان داشت: پليس معتقد است رسانه‌ها به عنوان زبان گوياي نيروي انتظامي مي‌توانند مطالبات پليس از مردم و متقابلا مطالبات مردم از پليس را منعكس كنند.

وي شرايط حاكم بر روابط متقابل پليس با رسانه هاي گروهي در سطح استان را مطلوب و قابل تقدير دانست و گفت: سرعت،‌ صحت و دقت در تنظيم خبر بسيار مهم است و هيچگاه صحت نبايد قرباني سرعت خبر شود.

فرمانده انتظامي گلستان كمبود تحليل مسائل و موضوعات اجتماعي به خصوص ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي را به عنوان يك خلاء بزرگ در رسانه هاي استاني عنوان كرد و گفت: رسانه‌ها بايستي با تجزيه و تحليل موضوعات اجتماعي، نسبت به ارائه راهكارهاي اجرايي با استفاده از نقطه نظرات كارشناسان فن اقدام كنند.

سردار جاويدان خاطرنشان كرد: پليس از انتقادات سازنده و مفيد رسانه ها استقبال كرده و در جهت بهبود و ارتقاء شاخص هاي امنيتي استفاده مي‌كند.

دكتر”ثقفي” مدير خبرگزاري دانشجويان ايران نيز در اين ديدار با بيان اينكه نيروي انتظامي در خط مقدم مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي قرار دارد، گفت: خدمات شايسته اين نيروي خدوم بر كسي پوشيده نيست.

وي با بيان اينكه فرمايشات و تدابير رهبر معظم انقلاب در دستور كار اين خبرگزاري قرار دارد، اظهار داشت: در همين راستا خبرگزاري دانشجويان ايران در سال 94 به عنوان بهترين خبرگزاري كشور انتخاب شد.

مدير خبرگزاري دانشجويان ايران در پايان آمادگي آن خبرگزاري در راستاي ارتباط متقابل بيشتر با پليس جهت انعكاس اخبار و فعاليت‌هاي پليس را اعلام كرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *