مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی مجاهدتی خاموش است/ تاکید بر نشر رشادت های شهدای نیروی انتظامی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مجاهدت کارکنان ناجا، مجاهدتی خاموش است، گفت: قطعا پرداختن به شهدای نیروی انتظامی جزو ماموریت‌های ما است و امیدواریم با همکاری دوستان بتوانیم این رشادت‌ها را به خوبی نشر دهیم.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سردار “بهمن کارگر” رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی، ضمن گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «دفاع مقدس را نباید در یک محدوده زمانی مورد توجه قرار داد، اگر با نگاه گذشته به این موضوع بنگریم باید آن را در موزه نگه داریم، در حالیکه موضوع دفاع مقدس همواره ادامه داشته و برای حال و آینده است.»

وی با بیان اینکه پیش بینی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در این رابطه درست بوده است، افزود: امروز وقتی به مدافعان حرم نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که بحث دفاع و قداست آن همچنان باقی‌ است و ادامه دارد.

سردار کارگر به نقش موثر ناجا در دفاع مقدس و نیز مغفول ماندن برخی از فعالیت های این نیرو در این دوران اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در کسوت ژاندارمری، شهربانی و کمیته انصافا در دفاع مقدس حضور فعالی داشته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همکاری های این بنیاد با ناجا اشاره کرد و گفت: این ارتباط و تعامل در دوره فرماندهی گذشته ناجا آغاز شد و الحمدلله در دوره سردار “اشتری “قوت گرفت و امروز موضوع دفاع مقدس در ناجا شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از جمله ارگان‌هایی است که هنوز روحیه جهادی و حال و هوای دفاع مقدس در آن جاری و ساری است، خصوصا این روحیه در مرزبانی جلوه بیشتری دارد؛ باید خدا را شاکر باشیم که نیروی انتظامی توانسته از دفاع مقدس عبرت و درس بگیرد.

سردار کارگر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از سال ۷۰ در جمهوری اسلامی تاسیس شد که این یک تولد بود، بیان داشت: امروز افرادی که از این نیرو به درجات سرداری و امیری می‌رسند و مسئولیتی را عهده دار می شوند در آن سال وارد ناجا شده‌اند که این بیانگر روحیه انقلابی نیروی انتظامی است.

سردار کارگر با اشاره به حجم و گستردگی ماموریت‌هایی نیروی انتظامی، گفت: “باید به مجموعه نیروی انتظامی،خسته نباشید گفت”؛ مقام معظم رهبری به حق کارکنان این نیرو را مجاهدان فی سبیل الله خواندند، مجاهدت کارکنان ناجا، مجاهدتی خاموش است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت حضور نیروی انتظامی در ماموریت‌های مرزی، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: قطعا پرداختن به شهدای نیروی انتظامی جزو ماموریت‌های ما است و امیدواریم با همکاری دوستان بتوانیم این رشادت‌ها را به خوبی نشر دهیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در فتنه ۸۸، تصریح کرد: انصافا نیروی انتظامی در فتنه ۸۸ گل کاشت و نشان داد یک نهاد انقلابی و مورد اعتماد نظام و مردم است و امنیتی که امروز مردم در جامعه شاهد هستیم مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.

سردار کارگر بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی در استان‌ها در موضوعات راهیان نور و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همواره پای کار هستند و با جان و دل کار را پیش می‌برند؛ تلاش‌ها و همکاری‌های نیروی انتظامی در موضوع راهیان نور قابل تقدیر است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های فرمانده معظم کل قوا، سوانح رانندگی است که بحمدالله از سال ۹۱ که در بنیاد حضور دارم با همکاری‌ دوستان در نیروی انتظامی، روز به روز این نیرو پیشرفت داشته و میزان تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن کاهش پیدا کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *