تداوم امنيت مستلزم همکاري مردم با پليس است/حضور پررنگ و موثر ناجا در تمامي صحنه ها

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ، گفت: تامين امنيت مطلوب و تداوم آن مستلزم همکاري مردم با پليس است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، دکتر “علاءالدين بروجردي “در جمع کارکنان انتظامي بروجرد، گفت: امنيت يکي از نيازهاي اصلي بشري به شمار مي رود و رشد و توسعه هر منطقه در سايه امنيت تحقق مي يابد .

بروجردي تصريح کرد : خدمت کردن در نظام مقدس جمهوري اسلامي و در سايه ولايت يک عبادت محسوب مي شود و به طور قطع اين خدمت در نيروي انتظامي مقدس تر و با ارزش تر است .

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه گفت: به برکت ايثار و جانفشاني کارکنان انتظامي ، شاهد وجود امنيت مطلوب در استان و شهرستان بروجرد هستيم و براي تداوم اين امنيت بايد همچنان مردم در کنار پليس فعاليت داشته باشند .

اين مقام مسئول اظهار داشت : در حالي که در کشورهاي پيراموني ناامني موج مي زند اما در ايران اسلامي امنيت حکمفرماست و با وجود نيروهاي مسلح آماده و مجهز، مردم در سايه اين امنيت زندگي مي کنند.

وي ضمن قدرداني از حضور پر رنگ نيروي انتظامي در تمامي صحنه ها بيان داشت: ما در جريان تلاش و فداكاري هاي نيروي انتظامي بوده و هستيم و همواره از عملكرد فرماندهي انتظامي بروجرد تقدير و تشكر مي­كنم .

نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي ، افزود: پليس در جايگاه ضابط دادگستري به سبب تعامل مستمر و مستقيم با شهروندان ، نقشي اساسي در رعايت حقوق شهروندي دارد.

وي تصريح کرد: ماموران انتظامي بايد در برخوردهاي خود با مردم ، ضمن مدنظر قرار دادن حقوق شهروندي ، طوري عمل کنند که کار آن ها در پايان انعکاس مثبتي داشته باشد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *