تداوم امنیت مستلزم همکاری مردم با پلیس است/حضور پررنگ و موثر ناجا در تمامی صحنه ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، گفت: تامین امنیت مطلوب و تداوم آن مستلزم همکاری مردم با پلیس است.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، دکتر “علاءالدین بروجردی “در جمع کارکنان انتظامی بروجرد، گفت: امنیت یکی از نیازهای اصلی بشری به شمار می رود و رشد و توسعه هر منطقه در سایه امنیت تحقق می یابد .

بروجردی تصریح کرد : خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه ولایت یک عبادت محسوب می شود و به طور قطع این خدمت در نیروی انتظامی مقدس تر و با ارزش تر است .

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: به برکت ایثار و جانفشانی کارکنان انتظامی ، شاهد وجود امنیت مطلوب در استان و شهرستان بروجرد هستیم و برای تداوم این امنیت باید همچنان مردم در کنار پلیس فعالیت داشته باشند .

این مقام مسئول اظهار داشت : در حالی که در کشورهای پیرامونی ناامنی موج می زند اما در ایران اسلامی امنیت حکمفرماست و با وجود نیروهای مسلح آماده و مجهز، مردم در سایه این امنیت زندگی می کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور پر رنگ نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها بیان داشت: ما در جریان تلاش و فداکاری های نیروی انتظامی بوده و هستیم و همواره از عملکرد فرماندهی انتظامی بروجرد تقدیر و تشکر می­کنم .

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، افزود: پلیس در جایگاه ضابط دادگستری به سبب تعامل مستمر و مستقیم با شهروندان ، نقشی اساسی در رعایت حقوق شهروندی دارد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی باید در برخوردهای خود با مردم ، ضمن مدنظر قرار دادن حقوق شهروندی ، طوری عمل کنند که کار آن ها در پایان انعکاس مثبتی داشته باشد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *