نقش اعتقادات و آموزه هاي ديني در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان با اشاره به نقش اعتقادات و آموزه هاي ديني در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي گفت: هدف شبکه هاي ماهواره اي تخريب هويت ملي و باورهاي اعتقادي مردم است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي تاج الديني” مناسبت هفته ناجا ضمن حضور در دبيرستان کيمياي شهر ياسوج با اشاره به شعار ” همه باهم براي امنيت و آرامش” اظهار داشت: دشمن با توليد شبکه هاي ماهواره اي و با برنامه ريزي دقيق در اين رابطه سعي دارد با شبهه افکني و رخنه در افكار جوانان هويت ديني و اسلامي را از خانواده هاي ما بگيرد ،پس لازم است خانواده ها با دقت نظر و مراقبت بيشتري دسيسه هاي دشمنان را نقش برآب كنند.

وي افزود: ماهواره بيش از آنکه يک معضل اجتماعي ، اخلاقى و روانى باشد، يک معضل فرهنگى است و همه مردم و از همه مهمتر معلمان و دانش آموزان بايستي تهديدات و آسيب هاي استفاده از اين تجهيزات را جدي گرفته و با هوشياري و دقت كامل به امنيت محيط زندگي خود كمك كنند.

معاون اجتماعي استان با تاکيد براينکه دشمن در جنگ نرم در تمامي حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي ورود پيدا کرده است، گفت: تخريب هويت ملي و تزلزل بنيان اخلاقي خانواده و اتلاف وقت، تحقير سنت هاي ملي و ترويج فرهنگ بيگانه ، تخريب هويت ملي، ترويج مد گرايي و ارائه مدهاي آرايشي نا بهنجار، تزلزل بنيان اخلاقي خانواده و اتلاف وقت و از بين بردن روحيه اعتماد به نفس از جمله آسيب هاي ماهواره است.

تاج الديني بيان داشت: امروزه دشمن به صورت شبانه روزي و با صرف هزينه هاي گزاف در صدد برنامه ريزي جهت انحراف جامعه اسلامي و کشورهاي مسلمان بوده تا بتواند به طرز بسيار ماهرانه اي نيت شوم خود را القاء کند و کانون توجهات و مرکز ثقل اين برنامه ريزي ها از جمله خانواده ها را مورد هدف قرار دهد.

وي تصريح کرد: دشمن ديروز در پشت خاکريزها بوده و اگر امروز واقع بينانه نگاه کنيم مي بينيم به صورت خاموش و بدون هرگونه غرش هواپيما و توپ و تانک در درون خانواده ها نفوذ کرده است.

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان در پايان نقش اعتقادات ديني در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را خواستار شد و آن را شاه کليد مقابله با کليه معضلات و آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *