توسعه در پناه امنيت انجام مي شود

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه توسعه در پناه امنيت انجام مي شود، گفت: اگر امنيت نباشد ، کسب و کار ، اقتصاد ، دانش ، پيشرفت، فناوري و توسعه نيست، امنيتي پايدار خواهد بود که در کنار آن نيز توسعه و پيشرفت باشد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري ” در شوراي فرهنگ عمومي استان تهران با تسليت ايام شهادت آقا ابا عبدالله الحسين (ع) و ياران باوفاي آن حضرت و با خير مقدم به مهمانان به ويژه رياست شوراي فرهنگ عمومي استان تهران اظهار کرد: امروز من و همکارانم اين ميزباني را افتخار و توفيق مي دانيم و از تعامل و همکاري بسيار خوب شما عزيزان با همکارانم در مراکز انتظامي و سراسر کشور تشکر مي کنم.

فرمانده ناجا افزود: حقيقتا رياست شوراي فرهنگ عمومي استان تهران هميشه با بزرگواري تمام ما را کمک ، هدايت و راهنمايي مي کند و ما قدردان اين لطف هستيم.

وي با گراميداشت هفته نيروي انتظامي و با اشاره به شعار هفته ناجا “همه با هم براي امنيت و آرامش ” بيان کرد: ان شاء الله بتوانيم در طول سال بر مبناي اين شعار اقدام و عمل کنيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور ادامه داد: امنيت از بالاترين و برترين نعمت ها در کشور است و اگر نگاهي به کشورهاي اطراف و منطقه کنيم بيشتر متوجه اين امنيت خواهيم شد.

وي افزود: اگر امنيت نباشد ، کسب و کار ، اقتصاد ، دانش ، پيشرفت، فناوري و توسعه نيست و همه ابعاد توسعه در پناه امنيت ايجاد مي شود. امنيتي پايدار خواهد بود که در کنار آن نيز توسعه و پيشرفت باشد.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: اين امنيت را مديون لطف الهي، شهدا ، هدايت هاي مقام معظم رهبري ، اقتدار و انسجام نيروهاي مسلح و پشتيباني و حضور مردم هستيم و بايد قدردان اين امنيت باشيم.

وي با اشاره به ديدار روز گذشته فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبري گفت: تأکيد معظم له بر ارتقاء امنيت بود و همه با هم بايد امنيت را تقويت کنيم.

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز ناجا با وسعت و تنوع مأموريت و گستردگي در جغرافياي کشور يکي از نهادهايي است که بيشترين خدمات دهي به مردم را دارد.

وي افزود: در 6 ماه نخست امسال بيش از 13 ميليون خدمات به مردم ارائه شده است. خدماتي که ثبت مي شود و اين جزء خدماتي است که روزانه مأموران ناجا در سطح شهرها ، چهارراه ها ، مرزها و … انجام مي دهند و در اين مدت 14 ميليون تماس با سامانه 110 و 197 توسط مردم برقرار شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *