ناجا در خط مقدم مقابله با اشرار ، قاچاقچيان و جنايتکاران است / ناجا از ارکان اقتدار نظام / لزوم حمايت همه جانبه از نيروي انتظامي / تقدير از خدمات شايسته نيروي انتظامي

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان تهران با تقدير از خدمات شايسته نيروي انتظامي در برگزاري و اقامه نماز جمعه گفت: نيروي انتظامي امروز در صحنه و در خط مقدم مقابله با اشرار ، قاچاقچيان و جنايتکاران است و بخش اعظمي از امنيت کشور را مديون ناجا هستيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمين “تقوي” رئيس شوراي فرهنگ عمومي و شوراي سياست گذاري ائمه جمعه در شوراي فرهنگ عمومي استان تهران با تسليت ايام محرم اظهار کرد: تشکيل جلسه شوراي فرهنگ عمومي در ناجا به دليل تقدير و تجليل از تلاش ها و مجاهدت هاي پاسداران نظم و امنيت بود.

وي افزود: ناجا يکي از اعضاء فعال شوراي فرهنگ عمومي است و نمايندگان اين نيرو به طور فعال در جلسات شوراي فرهنگ عمومي شرکت مي کنند و گزارشات خوبي ارائه مي دهند. در واقع نمايندگان نيروي انتظامي در جلسات شوراي فرهنگ عمومي حضوري فعال دارند و با ارائه گزارشات جامع، به جلسات شورا غنا مي بخشند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان تهران با تبريک هفته ناجا بيان کرد: به عنوان وظيفه شرعي و ملي بر خود فرض مي دانيم از همه خدمتگزاران به ويژه آنان که در پاسداشت امنيت نقش ويژه اي دارند تشکر کنيم.

وي ادامه داد: در 900 شهري که نماز جمعه تشکيل مي شود نيروي انتظامي يکي از اعضاي پايدار و ثابت ستاد اقامه نماز جمعه در سراسر کشور است.کارکنان ناجا در ايجاد نظم و انتظام و همچنين امنيت اطراف مصلي ها و ورودي و خروجي تردد نمازگزاران، نقش مهم و موثري دارند.

حجت الاسلام والمسلمين تقوي تأکيد کرد: به سهم خود از نيروي انتظامي در حضور فرمانده معزز و مجاهد اين نيرو به دليل خدمات شايسته تشکر مي کنم. انصافا در اقامه نماز جمعه کارکنان ناجا مخلصانه ستاد اقامه نماز جمعه را ياري مي کنند.

وي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي امروز در صحنه و در خط مقدم مقابله با اشرار ، قاچاقچيان ، جنايتکاران و خيانت کاران است و در اين عرصه شهداي بسياري را تقديم نظام و اسلام مي کند؛ شهداي ناجا از شهداي مظلوم نظام اسلامي هستند .

رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه ادامه داد: بايد روحيه کارکنان ناجا را تقويت کنيم و در خطبه هاي نماز جمعه ، مجامع تبليغي و اجتماعات از نيروهاي مسلح اعم از ارتش غيور ، سپاه سرافراز ، ناجاي قدرتمند و فداکار و بسيجيان تجليل و تقدير کنيم.

وي با تأکيد بر لزوم حمايت همه جانبه دستگاه ها و سازمان ها از ناجا گفت: ناجا يکي از ارکان اقتدار نظام است و بخش قابل توجهي از امنيت مطلوب کشور را مديون و مرهون زحمات، تلاش، هوشمندي و اقتدار نيروي انتظامي هستيم.

اين مقام مسئول ضمن آرزوي سلامتي براي فرمانده کل قوا حضرت آيت الله امام خامنه اي بيان کرد: براي نيروهاي مسلح از جمله نيروي انتظامي آرزوي موفقيت مي کنيم و از خداوند متعال مي خواهيم بر موفقيت و شکوه نيروهاي مسلح بيافزايد.

وي با قدرداني از خدمات ناجا از ميزباني نيروي انتظامي در برگزاري جلسه شوراي فرهنگ عمومي تشکر کرد. #.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *