ديدار فرمانده ناجا با خانواده شهدا / روحيه صبر و انقلابي خانواده شهدا براي ما درس است/ شهداي مدافع حرم اثبات کردند صيانت از ارزش هاي اسلامي فرا مرزي است

فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با خانواده شهدا،با بيان اينکه روحيه صبر و انقلابي خانواده شهيدان براي همگان درس و الگو است، گفت: شهداي مدافع حرم ثابت کردند که صيانت از ارزش هاي اسلامي و ديني فرامرزي مي باشد.

به گزارش سادس  به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در ديدار با خانواده شهدا ، با اشاره به وجود برخي ناامني ها در منطقه اظهار کرد: اقتدار و امنيت مثال زدني امروز کشور را مرهون جانفشاني شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستيم.

وي با بيان اينکه شهدا و رزمندگان بهترين الگو براي همه ما هستند، افزود: الگوگيري از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشي و انقلابي است.

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خاطر نشان کرد: شهدا در مسير پاسداري از ارزش هاي اسلامي و ديني حرکت کردند و ايثار شهيدان براي ما مقدس و زنده است.

سردار اشتري با بيان اينکه امروز در هر جايگاه و مسئوليتي که هستيم بايد در تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم، مطرح کرد: صيانت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي وظيفه همگاني است .

وي با بيان اينکه خدمت به خانواده شهدا را وظيفه خود مي دانيم ، افزود: روحيه صبر و ايثار خانواده شهدا براي همه ما درس و الگو است. قدردان شهدا و خانواده اين عزيزان هستيم و تکريم خانواده شهدا و ايثارگران را برخود توفيقي بزرگ مي دانيم.

وي گفت: از پيشنهادات و راهنمايي خانواده شهدا و ايثارگران در راستاي ارتقاء نظم و امنيت استقبال مي کنيم و اميدواريم اين عزيزان با راهنمايي هاي خود پشتيبان فرزندانشان در نيروي انتظامي باشند.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با اشاره به رشادت مدافعان حرم عنوان کرد: مدافعان حرمين شريفين اثبات کردند که دفاع از ارزش هاي اسلامي و ديني فرا مرزي است، امروز اگر در کشور احساس امنيت و آرامش وجود دارد قطعا مدافعان حرم در اين امنيت نقش مهم و تأثيرگذاري دارند.

وي گفت:انشاء الله که بتوانيم سربازان خوبي براي ولي امر مسلمين باشيم و با الگوگيري از سيره و منش شهدا خدمت گزاران شايسته اي براي کشور و مردم باشيم.

سردار اشتري تأکيد کرد: گوش به فرمان مقام معظم رهبري تا پاي جان براي حفظ اقتدار ، عزت و امنيت اين کشور خواهيم ايستاد.

گفتني است، در پنجمين روز هفته نيروي انتظامي، فرمانده ناجا سردار “حسين اشتري” با همراهي مشاور و رئيس دفتر فرمانده ناجا سردار “صادقي” و معاون نيروي انساني سردار”زارعي” با خانواده شهيد “هادي جوان دلاور”، شهيد “احمد کورشلي”، شهيد “محسن قرباني” و شهيد مدافع حرم “محمدرضا دهقان”ديدار و گفت و گو کرد.

در اين ديدار خانواده شهدا ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و با تقدير از فرمانده ناجا به بيان خاطراتي از شهيد پرداختند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *