لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت / کارکنان ناجا با روحيه جهادي خدمت به مردم را توفيق مي دانند

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و جهاد گفت: کارکنان ناجا با روحيه جهادي خدمت به مردم را توفيقي بزرگ مي دانند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار “حسين اشتري” در حاشيه ديدار با خانواده شهدا گفت: در آغازين روزهاي ماه محرم و ايام شهادت آقا ابا عبدالحسين (ع) و ياران باوفايش توفيق ديدار تعدادي از خانواده هاي شهدا را داشتيم.

وي افزود: امروز با چهار خانواده شهيد ديدار کرديم که سه تن از اين شهدا از همکاران ما بودند که در سال هاي گذشته در اجراي مأموريت ها به شهادت رسيدند و يکي از شهدا شهيد مدافع حرم بود که پدر اين شهيد بزگوار نيز از همکاران ما است.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: اخلاق و منش شهدا براي ما الگو است و بايد از شهدا و خانواده اين عزيزان درس بگيريم چرا که الگوگيري از شهدا و خانواده آنان در تقويت روحيه جهادي و انقلابي کارکنان موثر و تأثيرگذار است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: امروز بيش از هر چيزي به ترويج فرهنگ ايثار ، شهادت و روحيه جهادي نيازمنديم هر چند که اين روحيه در ميان فرماندهان و کارکنان ناجا وجود دارد.

سردار اشتري با اشاره به تقديم 13 هزار شهيد نيروي انتظامي به کشور و انقلاب مطرح کرد: همکارانم در راستاي تأمين نظم و امنيت مسئوليت خطيري بر عهده دارند و گوش به فرمان مقام معظم رهبري تا پاي جان به کشور و مردم خدمت مي کنند.

وي گفت: انشاءالله که شرمنده شهدا نباشيم و بتوانيم راه آنها را ادامه دهيم .

گفتني است ، در پنجمين روز از هفته نيروي انتظامي فرمانده ناجا سردار”حسين اشتري” به اتفاق هيئتي، با خانواده شهدا ديدار و گفت و گو کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *