دستگاه قضائي و نيروي انتظامي در توليد امنيت مکمل همديگر هستند

مديرکل دادگستري استان با بيان اينکه دستگاه قضائي و نيروي انتظامي مکمل همديگر در توليد امنيت هستند گفت: همه ما در چارچوب وظايف محوله موظفيم که در نظام ولايي بهترين خدمات را به مردم ارائه دهيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، “محمد رزم” در نشست تعاملي با فرماندهي انتظامي استان ضمن تبريک هفته ناجا يادآور شد: اگر در هر سازماني تعامل و مشارکت سازنده با ساير دستگاه ها وجود داشته باشد ، هم کارها خوب پيش مي رود و هم رضايت خداوند متعال و مردم را به دنبال خواهد داشت.

وي افزود: با توجه به اينکه انتظار زيادي از دستگاه قضائي و نيروي انتظامي به عنوان نيروهاي تحت امر ولايت در جامعه وجود دارد، بايد تلاش ها در اين دو سازمان به صورت مضاعف و در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي عامه مردم انجام شود.

مديرکل دادگستري استان ايلام به تعاريف مقام معظم رهبري که در خصوص نيروي انتظامي ايراد فرموده اند اشاره کرد و يادآور شد: بيانات معظم له مدال افتخاري است که به نيروي انتظامي به عنوان مجاهدان في سبيل ا… اعطاء شده است.

محمد رزم تصريح کرد: اميدوارم همه ما بتوانيم با سرلوحه قرار دادن بيانات مقام معظم رهبري ، هم رضايت خدا و مردم را در تأمين نظم و امنيت پايدار در جامعه جلب کنيم و هم در راستاي مبارزه با مجرماني که در واقع دشمنان اصلي مردم هستند به وظيفه خودمان عمل کنيم.

نيروي انتظامي با پشتوانه مستحکم قضائي در راه تحقق امنيت، انجام وظيفه خواهد کرد

سردار “نورعلي ياري” فرمانده انتظامي استان ايلام نيز در اين نشست با تسليت ايام سوگواري ماه محرم و تبريک هفته ناجا گفت: نيروي انتظامي با پشتوانه مستحکم قضائي در راه تحقق امنيت، انجام وظيفه خواهد کرد.

وي افزود: ما افتخار داريم که سرباز ولايت هستيم و اميدواريم بتوانيم در راستاي منويات مقام معظم رهبري و در کنار دستگاه قضائي مقتدر وظيفه خودمان را که همان تحقق امنيت و آرامش و احساس آن در جامعه است را محقق کنيم.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان يادآور شد: امروز نيروي انتظامي در چارچوب قانون گام برخواهد داشت و با استفاده از نظرات کارشناسانه دستگاه قضائي ،اجازه نخواهد داد به امنيت و آرامش مردم در استان خدشه اي وارد شود. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *