اعتماد مردم به ناجا؛ بزرگترين سرمايه اجتماعي پليس

فرمانده انتظامي استان در همايش بزرگ طلايه داران ترافيک گفت : اعتماد مردم به ناجا بزرگترين سرمايه اجتماعي اين نيرو است .

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “مهديان نسب” در همايش بزرگ طلايه داران ترافيک گفت: شعار هفته ناجا نشان دهنده اين است که مردم امنيت ساز و ناجا حافظ امنيت است،هرجا مردم محکم پاي کار باشند امنيت پايدارتر است .

وي افزود: اعتماد مردم به ناجا بزرگترين سرمايه اجتماعي اين نيرو به شمار مي رود و طبق سنجش هاي انجام شده در سرمايه هاي اجتماعي، 85 درصد از مردم استان از عملکرد اين نيرو راضي هستند.

سردار مهديان نسب در خصوص راهکارهاي کاهش تخلفات و تصادفات نيز گفت: سخت گيري در خصوص اعطاي گواهينامه هاي رانندگي در آموزشگاه هاي مربوطه و استفاده از فناوري و تجهيزات الکترونيکي در جهت کنترل تخلفات رانندگي مي تواند تأثيرات مثبتي در خصوص سوانح و حوادث ترافيکي داشته باشد.

کاهش 29 درصدي متوفيان تصادفات در معابر درون شهري

فرمانده انتظامي استان از کاهش 29درصدي متوفيان تصادفات در معابر درون شهري در 6ماهه اول سال جاري خبر داد و اين را موفقيت بزرگ را براي کليه دستگاه هاي متولي در امر ترافيک از جمله پليس دانست.

وي گفت: درمان يک مصدوم هزينه هاي سنگيني براي وي،خانواده و دولت دارد و اگر فرد در تصادف به معلوليت هاي جسمي دچار شود اين هزينه ها سرسام آور خواهد شد.

کاهش تلفات و خسارات با توجه به قانون و توصيه هاي پليس

در ادامه اين همايش معاون امور عمراني استاندار و رئيس شوراي ترافيک استان گفت: شاخص هاي مطلوبي در توسعه آزادراه هاو بزرگراه ها وجور دارد که از ميانگين کشوري بيشتر است و همين موجب گرديده که سوانح رانندگي به صورت رخ به رخ کاهش يابد.

مهندس عراقي مهم ترين مؤلفه را در جهت کاهش تلفات و خسارات توجه به قانون و توصيه هاي پليس دانست و گفت: در کشورهاي مختلف جهان تخلفات رانندگي در پرونده افراد ثبت مي شود و براي دريافت هر امتيازي اگر آنان تخلفات رانندگي را مرتکب شده باشند با مشکل مواجه خواهند شد.

معاون امور عمراني استاندار و رئيس شوراي ترافيک استان در پايان بيان داشت: ارائه مجوز هاي مستقل توسط برخي نهاد ها و عدم هماهنگي با پليس راهور از جمله مهم ترين مشکلات بروز گره هاي ترافيکي است.

گفتني است؛ در پايان اين مراسم بيش از 30نفر از فعالان و طلايه داران نمونه ترافيک توسط مسئولين استاني مورد تقدير و قدرداني قرار گرفتند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *