برای دستیابی به جایگاه رفیع باید در تولید علم طلیعه دار شد

فرمانده انتظامی استان گفت: برای دستیابی به جایگاه رفیع در عرصه های مختلف باید در تولید علم طلیعه دار شد.

به گزارش  سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری “به مناسبت هفته ناجا در نشست با اساتید و روسای مراکز علمی و دانشگاهی استان، با بیان اینکه نیروی انتظامی باید به هرشکل ممکن برای مردم امنیت ایجاد کند، افزود: پلیس با توجه به نوع ماموریت هایی که دارد باید هنرمندانه امنیت در جامعه را کنترل کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اراده سازمانی نیروی انتظامی برخورد با کجروی و ناهنجاری است بیان داشت: هرکس در هر مسئولیتی باید رسالت خود در خدمت به مردم را به نحو احسن انجام دهد.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی همواره از لحاظ فکری و لسانی نیازمند همکاری مراکز علمی و دانشگاهی خواهد بود،اظهار داشت: برای حل مشکلات فرهنگی باید کارگروهی متشکل از دستگاه های فرهنگی در استان تشکیل شود .

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس استان، گفت: در ۶ ماه اول سال جاری وقوع قتل در استان کاهش ۲۸ درصدی داشته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ۴۶ درصد نزاع و درگیری، ۳۱ درصد سرقت منزل، سرقت مغازه ۲۴ درصد نیز در این مدت کاهش داشته است، افزود: کشفیات پلیس استان در بحث موادمخدر نیز افزایش ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به جایگاه علم در جامعه و اینکه توسعه علمی رمز بقاء و راهبرد اصلی حفظ سرمایه های مادی ومعنوی درجهان امروز است، تاکید کرد:برای دستیابی به جایگاه رفیع در عرصه های مختلف باید در تولید علم طلیعه دار شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *