افق هاي روشن علم و دانش کشور در آينده مرهون زحمات و تلاش مضاعف دانش آموزان است

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه رويکرد پليس همواره يک رويکرد جامعه محور است و همه ما بايد براي رسيدن به يک امنيت پايدار تلاش کنيم گفت: افق هاي روشن علم و دانش کشور در آينده مرهون زحمات و تلاش مضاعف دانش آموزان است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار “کامراني صالح” به مناسبت هفته ناجا با حضور در دبيرستان دهخدا ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام شهادت سرور و سالار شهيدان گفت: همواره بايد رهرو راه امام حسين (ع) و ياران باوفايش باشيم.

وي با تبريک آغاز سال تحصيلي به دانش آموزان از زحمات و تلاش هاي مجموعه آموزش و پرورش استان،مدير کل ،روساي نواحي مختلف ،مديران،مربيان ، معلمان و به ويژه از تلاش هاي دانش آموزان پر تلاش که همواره در راه کسب علم و دانش سعي و کوشش دارند تشکر کرد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به شعار امسال هفته نيروي انتظامي که “همه با هم براي امنيت و آرامش” گفت: در چند سال گذشته ، رويکرد پليس همواره يک رويکرد جامعه محور است و همه ما به هر شکل ممکن که مي توانيم بايد براي رسيدن به يک امنيت پايدار تلاش کنيم.

سردار کامراني صالح در ادامه بيان کرد: کشورهايي به امنيت پايدار دست مي يابند که به توسعه پايدار دست يافته باشند و توسعه پايدار ايجاد نمي شود مگر با توسعه علم و دانش و انجام تحقيقات که در اين راستا مدارس زمينه ساز وجود علم و فناوري هستند.

فرمانده انتظامي البرز در ادامه گفت: وجود قدرت بازدارندگي کشور مانع از تجاوز دشمنان تا به دندان مسلح و قسم خورده انقلاب به ميهن اسلامي مي شود.

وي در ادامه با اشاره به وظيفه سنگين دانش آموزان در کسب علم و دانش افزود:افق هاي علم و دانش کشور در آينده مرهون زحمات و تلاش مضاعف شما دانش آموزان در اين راه بوده و شما مديران آينده اين مرز و بوم هستيد.

سردار کامراني صالح گفت: با توجه به تهديدات مدرن و پيچيده اي که در حوزه پليسي وجود دارد همه دستگاه ها به ويژه نيروي انتظامي بايد مجهز به ابزارهاي به روز باشند که يکي از اين ابزارها بحث استفاده از فضاي مجازي است.

وي با اشاره به اهميت اطلاع رساني در حوزه فضاي سايبري افزود: خيلي از معضلاتي که دامنگير خانواده ها مي شود به علت عدم آگاهي آنان بوده که مي بايست در اين حوزه فرهنگ سازي و آگاه سازي لازم صورت گيرد.

در ادامه مراسم “ساکي” مدير کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش گفت: ما هميشه بايد رهرو واقعي آن امام بزرگوار باشيم.

وي با تبريک هفته نيروي انتظامي به سبزپوشان و تلاشگران اين نيرو گفت: دو نعمت ارزشمند سلامتي و امنيت همواره تضمين کننده حيات ما در جامعه مي باشد، اگر مي توانيم امروز براي آينده اي بهتر بينديشيم و تلاش کنيم نتيجه سلامتي و امنيت است که بر وجود ما و جامعه ما حاکم است ، خيلي از صاحبنظران معتقدند که حتي سلامت هم نتيجه امنيت است ، اگر امنيت بر جامعه حاکم نباشد سلامت جامعه هم به خطر مي افتد.

ساکي با اشاره به اينکه نظم اجتماعي مقدمه امنيت اجتماعي مي باشد افزود: ايجاد امنيت توسط يک نيرو به تنهايي به وجود نمي آيد بلکه بايد همه آحاد مردم در ايجاد آن همراهي کنند.

مدير کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دانش آموزان امروز آيندگان فردا هستند که بايد از همين امروز روحيه قدرشناسي و روحيه مشارکت در بهبود مسائل اجتماعي را در خود پرورش دهند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *