كشف 623 كيلو ترياك در عمليات مشترک پليسي

فرمانده انتظامي “کهنوج” از كشف 623 كيلو ترياك در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي”كهنوج و “قلعه گنج” در شب گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”شاهپور بهرامي” گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج به همراه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج در يك هم افزايي اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدر آگاه شدند.

وي افزود: از اين رو شب گذشته، ماموران اشراف اطلاعاتي خود را افزايش دادند و دريافتند كه قاچاقچيان، موادمخدر را از استان هاي شرقي بارگيري و به جنوب كرمان انتقال داده اند و قصد دارند آن را به سمت استان هاي همجوار بارگيري كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج بيان داشت: با پشتيباني ماموران يگان تکاوري 116 کهنوج و استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان به دو دستگاه پژو 405 مشكوك شدند و به آن ها دستور ايست دادند که بدون هيچ توجهي سريعاً متواري شدند.

سرهنگ بهرامي بيان كرد:پس از طي مسافتي تعقيب و مراقبت،ماموران انتظامي با اجراي طرح مهار توانستند يكي از خودرو ها را در ورودي شهر کهنوج متوقف و در بازرسي از آن 345کيلو و 450گرم ترياک را کشف كنند.

وي اظهار داشت:در ادامه اين عمليات،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قلعه گنج خودروي دوم را در محور”قلعه گنج –کهنوج”شناسايي و متوقف كردند و در بازرسي از خودروي مورد نظر 277کيلو و 905گرم ترياک کشف شد.

وي ادامه داد:در اين عمليات مشترک پليسي،در مجموع 623کيلو 355 گرم ترياك كشف، يك قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج در پايان مبارزه با قاچاق مواد مخدر را از اولويت هاي پليس در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد و بيان داشت: از شهروندان عزيز مي خواهيم تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك ضمن تماس با سامانه فوريت هاي پليسي 110 ، سبزپوشان عرصه نظم و امنيت را در اجراي وظايف خود ياري دهند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *