ضرورت حاکميت فرهنگ و ارزش هاي ماندگار دفاع مقدس در ناجا بيش از گذشته / لزوم ترويج فرهنگ تکليف مداري در انجام مأموريت هاي ناجا

جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي بر ضرورت حاکميت فرهنگ و ارزش هاي ماندگار دفاع مقدس در ناجا بيش از گذشته ، تأکيد کرد و گفت: فرهنگ تکليف مداري در انجام مأموريت هاي نيز بايد ترويج و گسترش يابد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ” سردار محمد جواد زاده کمند ” در نشست معاونان هماهنگ کننده استان ها و پليس هاي تخصصي ناجا با اشاره به نام گذاري سال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان “اقتصاد مقاومتي، اقدام وعمل “، اظهار داشت: تلاش ما تحقق منويات مقام معظم رهبري است و فرمايشات حضرت امام آيت الله خامنه اي مسير حرکت ما را روشن و مشخص مي کند .

وي افزود: بايد در راستاي تبديل ناجا به عنوان يک سازمان متدين، انقلابي و حاکميت فرهنگ و ارزش هاي ماندگار دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: نيروي انتظامي همچنان بايد در حوزه قرآني و صيانت از ارزش هاي اسلامي و اخلاقي پيشرو و پيشتاز بوده و فرضيه امر به معروف و نهي از منکر در بدنه سازمان همگاني شود.

اين مقام ارشد انتظامي بر ضرورت ترويج فرهنگ تکليف مداري در انجام مأموريت ها در تمامي فرماندهان و کارکنان تأکيد کرد.

وي از نيروي انساني متدين و کارآمد بزرگترين سرمايه ناجا نام برد و تصريح کرد: صيانت از کارکنان اولويت هميشگي ناجا است.

سردار زاده کمند بر لزوم استفاده بهينه از ظرفيت و توانمندي سربازان وظيفه تأکيد کرد و افزود: در طول خدمت سربازي بايد براي تعالي و توانمندسازي سربازان وظيفه در راستاي کادرسازي براي نظام و انقلاب تلاش شود.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا بيان کرد: بايد به سلامت جسمي و روحي، توانمندي و آمادگي رزمي کارکنان با اولويت دادن به ورزش در ناجا توجه جدي شود.

سردار زاده کمند بر تأکيد فرمانده ناجا بر لزوم توجه و رسيدگي به خانواده شهداء ، جانبازان و ايثارگران اشاره کرد و گفت: بهره مندي از تجربه پيشکسوتان و با زنشستگان ناجا يک فرصت تلقي مي شود و تکريم عزتمندانه اين عزيزان بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي خاطر نشان کرد: توجه به ايتام اعم از فرزندان شهداي ناجا و متوفيان همواره مورد تأکيد جدي فرمانده ناجا بوده است.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: نظم و انضباط بيش از پيش بايد مورد توجه فرماندهان قرار گرفته و اين مهم در همه امور ساري و جاري باشد.

وي، ارتقاء توانمندي هاي علمي و مهارتي کارکنان را نيز يک ضرروت دانست و گفت: ارتقاء توانمندي کارکنان با تأکيد بر آموزش هاي کاربردي محقق مي شود.

سردار زاده کمند، اولويت هاي ناجا را در سال 95 برشمرد و تأکيد کرد: همه ما بايد عزم خود را براي پيشبرد اهداف ناجا جذب و در اين مسير از هيچ تلاشي کوتاهي نکنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *