جعفر با دخترخاله‌ام رابطه پنهانی داشت / برای تسویه حساب به سراغش رفتم

مرد ۵۰ ساله برای پایان دادن به رابطه پنهانی دخترخاله‌اش با مردی جوان، از تهران راهی مشهد شد و دست به جنایت زد.

 به گزارش سادس به نقل از “جام نیوز”، شامگاه شنبه، به قاضي‌ سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد خبر رسيد در يكي از خيابان‌هاي منطقه قاسم‌آباد، 2مرد با هم درگير شده‌اند كه در جريان اين درگيري جوان 33ساله به قتل رسيده و مرد 50ساله كه عامل جنايت بوده، توسط يكي از شاهدان دستگير شده‌ است.

با شروع تحقيقات تخصصي معلوم شد كه اين درگيري در نزديكي خانه مقتول رخ داده و كسي كه جنايت را مرتكب شده، مردي اهل تهران است. با دستگيري قاتل، وي در بازجويي‌ها گفت: دخترخاله‌ام به نام مهناز كارمند شركتي است كه مقتول نيز در آنجا كار مي‌كرد. چندباري كه مهناز براي ماموريت راهي مشهد شده بود، با مقتول به نام جعفر آشنا شده و با وي رابطه پنهاني داشت تا اينكه در نهايت تصميم گرفت به اين رابطه پايان دهد.

مهناز يك روز نزد من آمد و گفت كه قصد دارد به رابطه با جعفر خاتمه دهد اما او دست از سرش برنمي‌دارد. من كه با شنيدن اين حرف‌ها عصباني شده بودم، تصميم گرفتم راهي مشهد شوم تا كاري كنم كه مرد جوان دست از سر مهناز بردارد. مرد جنايتكار ادامه داد: بار اول، حدود 20روز پيش به مشهد آمدم و به آدرسي رفتم كه مهناز گفته بود.

آن روز جعفر را ديدم و به او گفتم كه همسايه‌شان هستم. وقتي به تهران برگشتم، مشخصات او را به دخترخاله‌ام گفتم و او تأييد كرد كه وي همان مرد است. براي همين امروز(روز حادثه) بار ديگر از تهران راهي مشهد شدم و در نزديكي خانه مقتول كمين كردم. وقتي او را ديدم به طرفش حمله كردم و با هم درگير شديم و در نهايت با تيغ موكت‌بري كه همراهم بود به او ضربه زدم اما قصد نداشتم وي را به قتل برسانم.متهم گفت: با اعترافات مرد جنايتكار، قاضي حسيني براي او قرار قانوني صادر كرد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *