تشديد مقابله با پديده ” زمين خواري “/ فرصت جولان زمين خواران برچيده مي شود

رئيس پلیس پيشگيري ناجا با تاکيد بر تشديد مقابله با پديده ” زمين خواري ” گفت : تعامل قوه قضائيه و پليس در اين راستا يک ضرورت استئيس پلیس پيشگيري ناجا با تاکيد بر تشديد مقابله با پديده ” زمين خواري ” گفت : تعامل قوه قضائيه و پليس در اين راستا يک ضرورت است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار” محمد شزفي ” در جلسه كارگروه مقابله با زمين خواري، در جمع روسا و مديران اين مجموعه اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم زمين خواري و تخريب جنگل ها يکي از اولويت هاي مهم پليس است.

وي افزود: سود جويان، با استفاده از حربه “نفوذ” در روابط اشخاص و يا شناسايي خلاء هاي قانوني، منابع طبيعي كشور و اراضي ملي را تصرف و يا تغيير كاربري مي دهند كه در اين زمينه پرونده هاي زيادي در حوزه انتظامي ايجاد شده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا با تاكيد بر اينكه بايد برخورد با هنجارشکنان را تشديد کنيم، مقابله هماهنگ همه دستگاه ها با پديده زمين خواري را از رموز موفقيت برشمرد.

وي اضافه کرد: باتوجه به اين كه مجرمان و قانون شكنان از هر روش و ترفندي براي دستيابي به منافع خودشان استفاده مي كنند در قدم اول بايد موانع و ظرفيت هاي موجود شناسايي شود.

سردار شرفي با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري در حفظ منابع طبيعي و ملي بر تعامل هرچه بيشتر پليس با دستگاه قضائي تأکيد کرد.

گفتني است، اين نشست با حضور رئيس حفاظت اطلاعات پليس پيشگيري، رئيس بازرسي، فرمانده يگان حفاظت شهرداري، فرمانده يگان حفاظت سازمان جنگل ها و مراتع و آبخيز داري، فرمانده يگان حفاظت سازمان محيط زيست، فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن، نماينده امور اراضي جهاد كشاورزي و رياست دايره حقوقي پليس پيشگيري برگزار شد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *