بازدید سرپرست بانک توسعه تعاون از شرکت تعاونی درسا مرغ استان مرکزی

حجت اله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون طی سفر به استان مرکزی همراه با مدیران ستادی از شرکت تعاونی درسا مرغ بازدید و با مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  سادس به نقل از رویکرد  مهدیان، در این دیدار با تاکید بر مزیت های بخش تعاون اظهار داشت: با توجه به سیاسیت های ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در سند چشم انداز ۲۰ ساله آینده کشور باید سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور به ۲۵ درصد برسد که متاسفانه هم اکنون کمتر از ۶ درصد است.

وی اضافه کرد: برای افزایش سهم بخش تعاون ضرورت دارد تا با بهره مندی از ظرفیت های فوق العاده شرکت های تعاونی و مجموعه های این بخش از جمله بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت بخش تعاون ، اتاق تعاون و اتحادیه شرکت های تعاونی در ایجاد اشتغال و توزیع ثروت بین اقشار مختلف مردم پروژه های مهم و کلیدی نیز به آنها سپرده شود.

مهدیان با اشاره به اینکه شرکت تعاونی درسا مرغ یکی از شرکتهای تعاونی موفق در زمینه اشتغالزایی می باشد افزود : بانک توسعه تعاون به ارائه خدمات و حمایت از اینگونه شرکتهای تعاونی افتخار می کند چراکه با قدرت در جهت ایجاد اشتغال و کمک به توسعه استان حرکت می نمایند .

گفتنی است شرکت تعاونی کشتارگاه طیور سربند در سال ۱۳۷۶در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع در ۳۰ کیلومتری شهر اراک به بهره برداری رسید و با دریافت ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک توسعه تعاون و با توسعه بخشهای مختلف ا ین شرکت تعاونی توانست جهت ۱۱۰۰ نفر از جوانان استان مرکزی اشتغالزایی ایجاد نماید .

در حال حاضر این شرکت با در اختیار گرفتن تمامی امکانات ، ماشین آلات پیشرفته موفق به کسب نشان استاندارد ملی ، نشان بین المللی حلال گردیده است.

شایان ذکر است مجموعه شرکت های درسا مرغ با اشتغالزایی در حدود ۱۱۰۰نفر به صورت مستقیم در قالب شرکت های درسا پروتئین ، درسا سیمیا ، سیمیا پروتئین و درسا مرغ فعالیت می نماید که اخیراً با راه اندازی خط جدید کشتارگاه درسا مرغ که ازمحل اعتبارات بانک توسعه تعاون راه اندازی گردید در حدود ۵۰ نفر به ظرفیت اشتغال زایی مجموعه اضافه شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *