پرداخت ۲۳۶۳ میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان پسته و خرما توسط بانک کشاورزی

بانک کشاورزی طی سال های ۹۲ تا ۹۴ افزون بر ۲۳۶۳ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۹۸ فقره تسهیلات به صادرکنندگان پسته و خرما در استان کرمان پرداخت کرده است.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، همچنین طی سال های ۹۲ تا ۹۵ قریب به ۸۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی مراحل مختلف داشت و برداشت به ۷۴۰۰۰ نفر از باغداران پسته و نخل داران استان کرمان پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید، بر اساس مصوبه شورای عالی اعتباری و وصول مطالبات بانک کشاورزی به تاریخ یکم آذر ۱۳۹۴ ، مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات این بانک به صادرکنندگان پسته و خرما اختصاص یافت که فعالان این حوزه با مراجعه به شعب بانک کشاورزی تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، در سال جاری نیز مطابق با سال های گذشته مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان کرمان و منطقه جنوب کرمان آماده پرداخت تسهیلات به فعالان و بهره برداران این بخش هستند

شایان ذکر است به منظور حمایت هرچه بیشتر از تولید و صادرات پسته و خرما اختصاص خط اعتباری جدید نیز در دستور کار شورای عالی اعتباری و وصول مطالبات بانک کشاورزی قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *