تلاش پليس در جهت تأمين نظم و امنيت و آسايش شهروندان است

استاندار لرستان ، تلاش پليس را در جهت تأمين نظم و امنيت و آسايش شهروندان دانست و گفت : مردم در حفظ و تحکيم اين مهم سهيم هستند .

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، مهندس “هوشنگ بازوند” با اشاره به پيچيدگي ماموريت هاي انتظامي و توفيقات پليس در تامين امنيت ، افزود: تلاش هاي نيروي انتظامي در حفظ امنيت و آرامش بركسي پوشيده نيست .

استاندار لرستان نيروي انتظامي را خدمتگذار خستگي ناپذير مردم توصيف و به اجر معنوي و ارزشمند خدمت به مردم اشاره كرد و گفت: خدمت صادقانه پليس به مردم ، جهاد در راه خدا و عبادت است و امنيت و احساس امنيت رکن اساسي براي پايداري يک جامعه تلقي مي شود و امنيت امروز جامعه مرهون تلاش هاي دستگاه ها و نهادهايي است که نيروي انتظامي درخط مقدم ، يکي از مهمترين آن ها است .

استاندار لرستان ادامه داد: تلاش پليس در جهت تأمين نظم ، امنيت و آسايش شهروندان است و مردم در حفظ و تحکيم اين مهم سهيم هستند .

وي نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت اجتماعي را مهم ارزيابي کرد و گفت: نيروي انتظامي ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه بوده و اين امنيت ، حاصل تلاش بي وقفه كاركنان خدوم و هميشه بيدار نيروي انتظامي است.

بازوند امنيت و احساس امنيت را به عنوان حياتي ترين نياز انسان در زندگي اجتماعي افراد قلمداد كرد و گفت: نظم و امنيت مطلوب و پايدار با مشارکت جدي و مسئوليت پذيري مردم با پليس ، حاصل مي شود.

تقدير ويژه استاندار لرستان از خدمات مطلوب پليس استان

استاندار لرستان در ادامه از خدمات مطلوب فرمانده انتظامي استان و سرهنگ “نجفي” فرمانده شهرستان خرم آباد در جلسه مديريت بحران استان به صورت ويژه تقدير و تشكر كرد و گفت: خدمات شايسته پليس استان و خرم آباد طي دو سال اخير تا كنون پيشرفت بسيار محسوسي داشته و عملكرد اين نيروهاي زحمت كش قابل تقدير است.

بازوند افزود: پليس خرم آباد در حادثه آتش سوزي پاساژ “قائم” خرم آباد اولين دستگاه اجرايي بود كه بلافاصله در محل حاضر شد و امنيت اين حادثه را تامين و كمك زيادي در مهار آتش به نيروهاي امدادي كرد .

وي از اقدامات به موقع سردار “محمد قنبري ” فرمانده انتظامي استان لرستان در برقراري امنيت و ارتقاء احساس امنيت تقدير و تشكركرد .

گفتني است پاساژ “قائم” خرم آباد پنجشنبه هشتم مهرماه 95 براثر اتصالات برق دچار آتش سوزي شد كه آتش توسط عوامل امدادي مهار كه خوشبختانه خسارت جاني در بر نداشت .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *