تلاش پلیس در جهت تأمین نظم و امنیت و آسایش شهروندان است

استاندار لرستان ، تلاش پلیس را در جهت تأمین نظم و امنیت و آسایش شهروندان دانست و گفت : مردم در حفظ و تحکیم این مهم سهیم هستند .

به گزارش  سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، مهندس “هوشنگ بازوند” با اشاره به پیچیدگی ماموریت های انتظامی و توفیقات پلیس در تامین امنیت ، افزود: تلاش های نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش برکسی پوشیده نیست .

استاندار لرستان نیروی انتظامی را خدمتگذار خستگی ناپذیر مردم توصیف و به اجر معنوی و ارزشمند خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: خدمت صادقانه پلیس به مردم ، جهاد در راه خدا و عبادت است و امنیت و احساس امنیت رکن اساسی برای پایداری یک جامعه تلقی می شود و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های دستگاه ها و نهادهایی است که نیروی انتظامی درخط مقدم ، یکی از مهمترین آن ها است .

استاندار لرستان ادامه داد: تلاش پلیس در جهت تأمین نظم ، امنیت و آسایش شهروندان است و مردم در حفظ و تحکیم این مهم سهیم هستند .

وی نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه بوده و این امنیت ، حاصل تلاش بی وقفه کارکنان خدوم و همیشه بیدار نیروی انتظامی است.

بازوند امنیت و احساس امنیت را به عنوان حیاتی ترین نیاز انسان در زندگی اجتماعی افراد قلمداد کرد و گفت: نظم و امنیت مطلوب و پایدار با مشارکت جدی و مسئولیت پذیری مردم با پلیس ، حاصل می شود.

تقدیر ویژه استاندار لرستان از خدمات مطلوب پلیس استان

استاندار لرستان در ادامه از خدمات مطلوب فرمانده انتظامی استان و سرهنگ “نجفی” فرمانده شهرستان خرم آباد در جلسه مدیریت بحران استان به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمات شایسته پلیس استان و خرم آباد طی دو سال اخیر تا کنون پیشرفت بسیار محسوسی داشته و عملکرد این نیروهای زحمت کش قابل تقدیر است.

بازوند افزود: پلیس خرم آباد در حادثه آتش سوزی پاساژ “قائم” خرم آباد اولین دستگاه اجرایی بود که بلافاصله در محل حاضر شد و امنیت این حادثه را تامین و کمک زیادی در مهار آتش به نیروهای امدادی کرد .

وی از اقدامات به موقع سردار “محمد قنبری ” فرمانده انتظامی استان لرستان در برقراری امنیت و ارتقاء احساس امنیت تقدیر و تشکرکرد .

گفتنی است پاساژ “قائم” خرم آباد پنجشنبه هشتم مهرماه ۹۵ براثر اتصالات برق دچار آتش سوزی شد که آتش توسط عوامل امدادی مهار که خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *