نگهبانان محله نماد همکاري و تعامل پليس و مردم

فرمانده نيروي انتظامي نگهبانان محله را نماد همکاري و تعامل مردم و پليس معرفي کرد و گفت: انسجام و وحدت از دلايل اصلي ثبات و امنيت کشور است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در پنجمين گردهمايي موسسات حفاظتي و مراقبتي مراکز انتظام ناجا ضمن تسليت فرا رسيدن ايام محرم و با تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين همايش به ويژه سردار” شرفي” اظهار کرد: سلامت و امنيت از بالاترين نعمت ها هستند و بايد اين دو نعمت را قدر دانسته و از آن حفاظت و صيانت کنيم.

وي با اشاره به شعار هفته ناجا ” همه با هم براي امنيت و آرامش” افزود: ارتباط با نخبگان، مردم و مسئولان و همچنين ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و قدرداني از کارکنان ناجا هدف اصلي برنامه هاي ناجا است .

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به وجود برخي ناامني ها در منطقه بيان کرد: با عنايت الهي و به برکت خون شهدا ، هدايت هاي حکيمانه مقام معظم رهبري، توانمندي نيروهاي نظامي ، انتظامي و امنيتي و همچنين انسجام و هوشياري مردمي، امنيت مطلوبي در کشور حاکم است.

وي اضافه کرد: اقتدار جمهوري اسلامي و توانمندي نيروهاي نظامي و انتظامي و همچنين بنيه دفاعي قوي، هر تهديدي را خنثي مي کند. اگر دشمن نمي تواند به اهداف خود برسد به دليل اين است که توانمندي دفاعي بالايي داريم و قدرت بازدارندگي نيز بي تأثير نيست.

سردار اشتري تأکيد کرد: مردم ما پايبند به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام هستند و يقين بدانيد که اگر دشمنان اين نظام و در رأس آن آمريکا، قدرت و فرصت داشته باشند به دنبال برهم زدن نظم ، امنيت و ثبات کشور هستند.

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: انسجام و وحدت مردمي که بر اصول و ارزش ها قرار دارد يکي از دلايل ثبات و امنيت کشور است.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي به دليل، داشتن مسئوليت تأمين امنيت عمومي و در برخي مواقع امنيت ملي، ماموريت سنگيني برعهده دارد.

وي خطاب به نگهبانان محله گفت: شما نماد همکاري و تعامل پليس و مردم هستيد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *