نقش موثر اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی بر کاهش جرایم / خدمت به خانواده شهدا را وظیفه می دانیم

فرمانده ناجا با بیان این که معتقدیم اقدامات پیشگیرانه می تواند از اقدامات انتظامی و عملیاتی موثرتر باشد، گفت: پیشگیری اجتماعی در کاهش جرایم موثر است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در حاشیه آیین ” یادی از اهالی آسمان ها” در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و تبریک هفته ناجا اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا امروز از خانواده معزز شهدا و ایثارگران تجلیل شد. چرا که تکریم و تجلیل از خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران باعث تقویت روحیه اعتقادی و انقلابی کارکنان می شود.

وی افزود : اگر می خواهیم توان خدمتی را بالا ببریم باید شهدا و جانبازان را الگو قرار دهیم و در مقابل مردم خدمتگزار باشیم ما تکریم و تجلیل از خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه مطرح کرد: معتقدیم که اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه از اقدامات انتظامی و عملیاتی بیشتر است و پیشگیری اجتماعی را مقدم می دانیم.

رئیس پلیس کشور گفت: همه با هم اعم از خانواده ها ، مسئولان ، مربیان ، دانشگاهیان ، جوانان و … باید دست به دست هم بدهیم تا با اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی جرایم را کاهش دهیم.

وی تأکید کرد: براساس تجربه در اجرای هر طرحی که مردم حضور و مشارکت داشته اند به موفقیت رسیده ایم و برنامه های هفته ناجا را بر همین اساس دنبال می کنیم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *