نقش موثر اقدامات پيشگيرانه و اجتماعي بر کاهش جرايم / خدمت به خانواده شهدا را وظيفه مي دانيم

فرمانده ناجا با بيان اين که معتقديم اقدامات پيشگيرانه مي تواند از اقدامات انتظامي و عملياتي موثرتر باشد، گفت: پيشگيري اجتماعي در کاهش جرايم موثر است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در حاشيه آيين ” يادي از اهالي آسمان ها” در مراسم تجليل از خانواده شهدا و ايثارگران با تسليت فرا رسيدن ايام محرم و تبريک هفته ناجا اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا امروز از خانواده معزز شهدا و ايثارگران تجليل شد. چرا که تکريم و تجليل از خانواده شهدا ، جانبازان و ايثارگران باعث تقويت روحيه اعتقادي و انقلابي کارکنان مي شود.

وي افزود : اگر مي خواهيم توان خدمتي را بالا ببريم بايد شهدا و جانبازان را الگو قرار دهيم و در مقابل مردم خدمتگزار باشيم ما تکريم و تجليل از خانواده شهدا را وظيفه خود مي دانيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه مطرح کرد: معتقديم که اثرگذاري اقدامات پيشگيرانه از اقدامات انتظامي و عملياتي بيشتر است و پيشگيري اجتماعي را مقدم مي دانيم.

رئيس پليس کشور گفت: همه با هم اعم از خانواده ها ، مسئولان ، مربيان ، دانشگاهيان ، جوانان و … بايد دست به دست هم بدهيم تا با اقدامات پيشگيرانه و اجتماعي جرايم را کاهش دهيم.

وي تأکيد کرد: براساس تجربه در اجراي هر طرحي که مردم حضور و مشارکت داشته اند به موفقيت رسيده ايم و برنامه هاي هفته ناجا را بر همين اساس دنبال مي کنيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *