اعتراف پدر و پسر به 50 فقره سرقت لوازم خودرو در سطح تهران

سرکلانتر هفتم پليس پايتخت از دستگيري پدر و پسر خلافکاري خبر داد که در بازجويي هاي پليسي به 50 فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” جليل موقوفه اي ” گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت در نواحي مرکزي پايتخت و به تبع آن دريافت شکايات و گزارش هاي مردمي مبني بر سرقت لوازم خودرو در محدوده نازي آباد تهران که موجي از نارضايتي را براي ساکنان اين منطقه فراهم کرده بود؛پرونده اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع بلافاصله در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وي افزود:بلافاصله ماموران تحقيقات گسترده و گشت زني هاي هدفمند خود را آغاز و سرانجام هفتم مهرماه با زير نظر گرفتن محل هاي سرقت موفق به دستگيري دو متهم مورد نظر شدند.

سرکلانتر هفتم پليس پايتخت ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي، ضمن ورود به منزل متهمان ، 12 دستگاه ضبط خودرو؛ 16 عدد پنل؛ دو حلقه لاستيك خودرو؛ دو عدد ساب باكس و 6 عدد گوشي تلفن همراه كشف کردند.

سرهنگ موقوفه اي با بيان اينکه متهمان پرونده که پدر و پسري به نام هاي “ارسلان و “اردلان” مي باشند در خلال بازجويي هاي پليسي به 50 فقره سرقت معترف شدند که پس از بررسي و اعلام به مالباختگان 16 تن از شکات در کلانتري 130ناز آباد حاضر و اموال خود را در بين اقلام مکشوفه شناسايي کردند.

وي خاطرنشان کرد:در تحقيقات گسترده تر و طبق آخرين استعلامات انجام شده مشخص شد متهمان سرقت هاي مشابه زيادي را در سطح محدوده انجام داده اند که به احتمال سرقت هاي ديگر از سوي اين دو و به جهت شناسايي ديگر شکات؛ نامبردگان به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني بنا به دستورپازپرس دادسراي ناحيه 12 شهر تهران در اختيار کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *