نقش تاثيرگذار طرح همياران پليس در فرهنگ ترافيک

فرمانده نيروي انتظامي، کاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن را به علت حضور تأثيرگذار همياران پليس عنوان کرد و گفت: تذکرات مودبانه و محترمانه همياران پليس به رانندگان خصوصا والدين در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلف در کاهش سوانح بسيار تأثيرگذار است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در همايش ملي طلايه داران فرهنگ ترافيک ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش آموز و شهداي عرصه فرهنگ و نظم و امنيت، اظهار داشت: طرح همياران پليس يکي از اقدامات موفق ناجا است که با همت همکارانم و نيز تعامل آموزش و پرورش به اجرا درآمده که قطعاً اين امر اثرات مثبتي در ارتقاء فرهنگ ترافيک داشته است.

وي کاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن را به علت حضور تأثيرگذار همياران پليس عنوان کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: شما همياران پليس به عنوان نماينده هاي ما در سراسر کشور حضور داريد، تذکرات مودبانه و محترمانه شما به رانندگان خصوصا والدين در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلف در کاهش سوانح بسيار تأثيرگذار است.

فرمانده ناجا از خانواده و مدرسه به عنوان دو نهاد موثر در فرهنگ سازي نام برد و گفت: با نگاهي به تاريخچه فرهنگي کشور در مي يابيم که شخصيت هاي بزرگ در عرصه خدمتگزاري به کشور تلاش هاي بسيارکردند تا فرهنگ غني کشورمان و نيز تعاليم ديني را به ما بياموزند.

اشتري با اشاره به نقش تأثيرگذار امر تعليم و تربيت، گفت: همه ما مديون معلمان عزيز و گرامي خود هستيم ، هنگامي که پس از 40 سال معلم ابتدايي خود را ديدم بر دستانش بوسه زده و به وي گفتم اگر امروز در کشور نقشي را عهده دار هستم، اين به خاطر زحمات شما معلم عزيز بوده که براي تعليم و تربيت من زحمات بسياري کشيده ايد؛ معلمان پس از والدين بيشترين نقش تأثيرگذار در تربيت دانش آموزان را برعهده دارند.

وي به شهادت بيش از 5 هزار معلم در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معلمان سرمايه هاي مهم کشور به شمار مي آيند و دانش آموزان بايد به اين نعمت بزرگ توجه داشته و توصيه هاي آنان را با دل و جان شنيده و عمل کنيد؛ انسان هاي موفق کساني بودند که از فرصت ها به خوبي استفاده کردند.

اين مقام عالي انتظامي با اشاره به نقش تأثير گذار معلمان و پليس، خطاب به دانش آموزان گفت: معلمان و پليس به عنوان يار مهربان شما نوجوانان عزيز هستند که بايد از تجارب آنها بهره ببريد.

فرمانده ناجا از پليس افتخاري و همياران پليس به عنوان سرمايه هاي نيروي انتظامي ياد کرد و گفت: امروز مردم به پليس اعتماد بسياري دارند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *