آمار خشونت خانگی علیه زنان در آمریکا

بر اساس اطلاعیه ماه اکتبر مرکز بررسی خشونت‌های ملی ایالات متحده، روزانه ۳ زن در آمریکا بر اثر خشونت خانگی جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش  سادس به نقل از مشرق، طبق گزارش مرکز بررسی‌ خشونت ملی آمریکا، سال گذشته در حدود ۴ هزار زن در جهان جان خود را بر اثر خشونت‌ خانگی از دست داده‌اند.

بر اساس  ایندیپندنت، در گزارش ماه اکتبر این مرکز همچنین آمده است که روزانه دست‌کم ۳ زن در ایالات متحده در تنهایی خود می‌میرند.

اکتبر، ماه آگاهی‌بخشی در رابطه با میزان خشونت‌های داخلی در ایالات متحده است؛ موضوعی که اغلب توسط رسانه‌های جریان اصلی این کشور نادیده گرفته شده است.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که در این رابطه صادر کرده است می‌گوید که نرخ خشونت خانگی علیه زنان نسبت به دو دهه گذشته در این کشور کاهش داشته است اما در کشوری که در آن یک چهارم زنان و یک هفتم مردان در طول عمر خود خشونت خانگی را تجربه می‌کنند کارهای بسیاری برای انجام دادن در این رابطه وجود دارد.

با توجه به گزارش مرکز بررسی خشونت‌ها، سه چهارم از این مرگ و میرها زمانی رخ می‌دهند که زنان از همسرشان جداشده‌اند یا در حال سپری کردن تشریفات طلاق هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *