پلیس البرز وظیفه خود را به شایستگی ایفا می کند

سیاسی و امنیتی استاندار البرز با اشاره به اینکه حفظ امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست، گفت: همه اقشار مختلف در تحقق این مهم شریک هستند و پلیس البرز وظیفه خود را به شایستگی ایفا می کند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، “فتح الله حقیقی” در صبحگاه مشترک نیروهای پلیس البرز که در ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار داشت: در سند چشم انداز کشور مولفه اصلی توسعه، امنیت است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت به عنوان بالاترین ارزش مطرح بوده و حافظان این ارزش نیروهای نظامی و انتظامی هستند، گفت: وقتی در خصوص جایگاه و تلاش های نیرویی سخنی به میان می آید باید وضعیت جامعه مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در دنیا ۹۵ درصد است، گفت: این مهم در ایران ۸۰ درصد بوده و ۷۰ درصد مردم از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

حقیقی به تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و گفت: برای تهدیدهای دشمنان باید برنامه ریزی کنیم این در حالی است که گذراندن اوقات فراغت جوانان با والدین به کمتر از نیم ساعت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار با دو هدف به افغانستان حمله کرد، گفت: نابودی تروریست و مواد مخدر دو هدف استکبار برای حمله به کشور افغانستان بود این در حالی است که پس از حمله بستر کشت مواد مخدر در این کشور ۱۲ برابر شده و رتبه مصرف شیشه از ۵ به ۲ رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با تاکید بر اینکه سن استفاده مواد مخدر در کشور به کمتر از ۲۲ سال رسیده است، افزود: امنیت تنها فیزیکی نیست و ابعاد روانی دارد.

حقیقی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست، گفت: برای تحقق این مهم اقشار مختلف جامعه باید به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی تاکید کرد: در استانی حافظ امنیت هستیم که تراکم جمعیت آن ۱۰ برابر متوسط کشوری است و تعداد دانش آموزان و دانشجویان آن از جمعیت ۱۷ مرکز استان دیگر کشور بیشتر بوده و رشد جمعیت آن نیز بیش از ۳ برابر متوسط کشوری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز تصریح کرد: این موارد مجموع آسیب های اجتماعی، سیاسی و امنیتی استان را برجسته کرده و با این وصف پلیس البرز وظیفه خود را به شایستگی ایفا می کند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *