چهارمین همایش سلحشوران دفاع مقدس با حمایت و حضور کارکنان بانک صادرات ایران برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، چهارمین همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس با حضور جهانی رییس روابط عمومی و نمایندگان بسیج و حراست بانک صادرات ایران در برج میلاد برگزار و یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف برجسته سازی اهمیت حفظ و اشاعه فرهنگ مدیریتی دفاع مقدس با نام «یادمان سردار شهید مهدی باکری» و با عنوان« مدیران صاحب سبک دفاع مقدس» برگزار شد، جمع کثیری از فرماندهان جنگ، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگر در آن حضور داشتند.
همچنین در این همایش شاهد حضور سازمان‌ها و نهادهایی از جمله نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز تحقیقات اسلامی، سازمان بازرسی کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان انرژی اتمی و سایر نهادهای نظامی، فرهنگی، اقتصادی و علمی بود و در آن دلاوری‌های فرمانده لشگر ٣١ عاشورا در دفاع از اسلام و میهن اسلامی بازخوانی به تصویر کشیده شد.
شایان توجه است؛ بانک بزرگ و مردمی صادرات ایران ٩٠ شهید گرانقدر و جان برکف که بیشترین تعداد شهدای نظام بانکی کشور را دربرمی‌گیرد، به ملت و میهن اسلامی تقدیم داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *