بازدید عضو هیأت مدیره از فعالیت‌های بانک ملی ایران در نقاط صفر مرزی سیستان وبلوچستان

نشست هم اندیشی پیرامون بررسی و استفاده از ابزارهای الکترونیکی بانک ملی ایران با حضور محمودشایان عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد . اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه ۲کشور ، حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و وحیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان وبلوچستان و جمعی از مسئولان این اداره نیز در این نشست حضور داشتند .

به گزارش سادس به نقل از رویکرد عضو هیأت مدیره در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ارکان اقتصادمقاومتی،حرکت در این مسیر راتنها راه خروج از شرایط موجود دانسته و بر لزوم تداوم حرکت در این مسیر تاکید کرد.
در ادامه به اهمیت جایگاه مشتری در سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: جلب رضایت و رفع نیازهای مشتریان باید در اولویت امور قرار گرفته و نیازهای پنهان آنان شناسایی و برآورده گردد.
وی افزود : ما حصل همه مفاهیم و ابزارها باید منجر به رضایت مشتری شود . مشتری مداری اصل و رکن اساسی سیستم بانکی است که لزوم آموزش‌های مستمر و نحوه رفتار و مهارت‌های ارتباط با مشتریان باید به طور مکرربه همکاران زیرمجموعه یادآوری و بازآموزی شود.
عضو هیأت مدیره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران را نقطه قوت این بانک دانسته و افزود: باید با به کارگیری انواع روش‌های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، ارتباط مشتریان با بانک قوی‌تر شود به گونه ای که مشتری با ورود به شعبه احساس آرامش و اطمینان نماید .
در ادامه کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بیان داشت: این استان از مرزهای زمینی و دریایی برخوردار بوده واین فرصت طلایی به منظور ایجاد تعاملات بین المللی با کشورهای همجوار منجر به رشد و توسعه پایدار در منطقه خواهد شد .
در ادامه این مراسم حسن شهر آشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی به بررسی آخرین وضعیت سرمایه انسانی در بانک پرداخت و گفت: سرمایه انسانی ستون اصلی تمامی برنامه ها و امور جاری سازمان می باشد و با توجه به اهمیت منابع انسانی، این اداره کل با نگاهی استراتژیک اهداف متعالی سازمان را دنبال می کند .
در ابتدای جلسه صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان وبلوچستان گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه کرد و شرایط حاکم بر پهناورترین استان کشور را از لحاظ نیروی انسانی، خاص دانسته و بر لزوم نگاه ویژه به این استان تاکید کرد.
در بخش دیگری از جلسه دکتر میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی سخنانی برلزوم همکاری دوجانبه تاکید کرد و با اشاره به انضباط حاکم برسیستم بانکی ، استفاده از الگوی سازمانی بانک‌ها در سایر ادارات و ارگان‌ها را بسیار پراهمیت، امید بخش و حیاتی دانست و افزود: اولویت سیستم بانکی سلامت کاری ، انضباط و رضایتمندی مشتریان بوده که در صورت تحقق این امر در سایر سازمان‌ها شاهد رشد و تعالی آنان خواهیم بود .
گفتنی است در این سفر عضو هیأت مدیره ، به منظوربررسی مسائل همکاران در شمال استان با حضور در شهرستان زابل از تلاش‌ها و نحوه ارائه خدمات کارکنان در نقاط صفر مرزی ( پایانه های میلک زابل و میرجاوه ) بازدید به عمل آورد.
وی همچنین با حضور در جمع مشتریان حاضر در سالن بازارچه مرزی به منظور رفع برخی از مشکلات موجود در محل، دستورات لازم را صادر و از تلاش‌های کارکنان شعبه زابل در جهت جذب منابع و راه‌اندازی مطلوب امور مشتریان قدردانی کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *