هماهنگي با هيئت هاي عزاداري براي برقراري نظم بيشتر

فرمانده ناجا با اشاره به هماهنگي نيروي انتظامي با هيئت هاي عزاداري در دهه اول محرم در راستاي برقراري نظم بيشتر، گفت: به مردم توصيه مي شود که از انجام هر کاري که در اين ايام ” وهن ” باشد، خودداري کنند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس؛ سردار “حسين اشتري” در حاشيه صبحگاه ستاد مشترک در جمع خبرنگاران با تبريک و گراميداشت هفته ناجا و تشکر از حضور و فعاليت اصحاب رسانه اظهار کرد: فعاليت خبرنگاران و اصحاب رسانه در تقويت برنامه ها و اقدامات ناجا موثر است اين عزيزان با زحمات خود اقدامات و برنامه هاي ناجا را به خوبي معرفي و اطلاع رساني مي کنند.

وي در توضيح روند تقويت نيروي انتظامي افزود: در صدديم به سمت حرفه اي شدن برويم و براي حرفه اي گرايي، آموزش ، تجهيزات به روز و نيروي انساني کارآمد، خوشبختانه اقدامات مثبتي انجام شده است و اميدواريم با تزريق اعتبارات، روند به روز شدن تجهيزات و آموزش کارکنان در راستاي حرفه اي تر شدن با سرعت بيشتري انجام شود.

فرمانده نيروي انتظامي در خصوص اقدامات ناجا براي ماه محرم الحرام بيان کرد: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تدابير لازم هماهنگي هاي خوب و مطلوبي بين يگان هاي انتظامي و هيئت هاي مذهبي صورت گرفته است و ان شاء الله مراسم عزاداري با نظم و امنيت برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: همکارانم در ايام محرم نيز آماده ارائه خدمات به عزاداران و شهروندان هستند و توصيه مي شود روساي هيئت ها و تکايا به توصيه هاي پليس توجه داشته باشند.

سردار اشتري در خصوص برخورد پليس با اقداماتي چون قمه زني گفت: به مردم توصيه مي شود که از انجام هر کاري که در اين ايام ” وهن ” باشد خودداري کنند البته در اين خصوص با مسئولان هيئت ها و تکايا نيز صحبت شده و توصيه هاي لازم ارائه شده است.

وي در پاسخ به اقدامات و برنامه ريزي نيروي انتظامي براي مراسم بزرگ اربعين توضيح داد: تردد و حضور زائران از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه امکان پذير است و در صورت افزوده شدن مرز جديدي براي تردد اطلاع رساني خواهد شد.

سردار اشتري خطاب به زائران و شهروندان توصيه کرد: داشتن مدارک لازم از جمله گذرنامه معتبر الزامي است .

وي اضافه کرد: برابر برنامه ريزي هاي صورت گرفته ساعات ارائه خدمات براي صدورگذرنامه افزايش پيدا خواهد کرد و همکارانم با سرعت و زمان بيشتري پاسخگوي شهروندان و زائران خواهند بود.

وي تأکيد کرد: زائران حتما در سامانه “سماح” ثبت نام کنند و از مرزهاي نزديک به استانشان تردد کنند .

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: کارکنان ناجا براي ارائه خدمات به زائران با آمادگي کامل در مسير و مرزهاي تردد زائران اربعين حسيني حضور خواهند داشت.

وي در ادامه با بيان اينکه در هفته ناجا خدمات دهي به شهروندان را مضاعف خواهيم کرد، افزود: تا پايان سال نيز ميزان خدمات دهي به شهروندان افزايش خواهد يافت و با تزريق تجهيزات در راستاي ارتقاء نظم و امنيت گام هاي مطلوب تري بر مي داريم.

وي در خصوص رصد و تحرک گروهک ها و اشرار نيز گفت: طي روزهاي گذشته در مرزهاي غربي و شرقي با اشراف اطلاعاتي برخي از اشرار شناسايي و دستگير شدند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *