امنیت کامل در مرزها حاکم است / آمادگی مرزبانی برای ارائه خدمات به زائران

فرمانده مرزبانی با بیان اینکه امنیت مطلوبی در مرزها و کشور حاکم است از آمادگی مرزبانی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های مرزبانی در مرزهای گسترده کشور اظهار کرد: حقیقتا باید به خانواده بزرگ ناجا تبریک گفت زیرا متولی اصلی امنیت داخلی کشور نیروی انتظامی است و ناجا نقش موثری در امنیت سیاسی و اقتصادی کشور دارد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت های نیروی انتظامی در همه ابعاد زندگی مردم افزود: هفته ناجا بهانه ای برای تشکر از زحمات کارکنان خدوم ناجا است . کشور هشت هزار و ۷۵۰ کیلومتر مرز دارد و در برقراری امنیت مرزی نیروهای انتظامی و مرزبانی نقش پررنگی دارند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع) بیان کرد: برگزاری پیاده روی امن اربعین از جمله برنامه های ناجا است و در این بین نقش پلیس و مرزبانی غیرقابل انکار است. چرا که در این راهپیمایی بزرگ علاوه بر حضور شیعیان نمایندگان دیگر ادیان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۲ میلیون نفر در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند ، گفت: جدا از زائران ایرانی، زوار تاجیک، بنگلادشی و … از مرزهای ایران هم عبور خواهند کرد و مهمان ما هستند. ، پیش بینی می کنیم ۴۰ هزار نفر زائر مهمان داشته باشیم.

سردار رضایی با اشاره به هماهنگی پلیس ایران و عراق برای ارائه خدمات به زائران ، ادامه داد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا ۱۷ برابر رشد داشته ایم و با تعامل با مرزبانی افغانستان نیز برخی از مشکلات ما مرتفع شده است و در حوزه تعامل با مرزبانی پاکستان نیز تعاملاتی داشته ایم.

وی به دستگیری اشرار در مرزهای شرقی کشور اشاره و بیان کرد: در مرزهای غربی با همکاری وزارت اطلاعات و سپاه اقدامات خوبی انجام شده و در مرزها مشکل خاصی نداریم و با اشرافیت کامل هرگونه تحرکی رصد می شود.

فرمانده مرزبانی گفت: در مرزهای آبی و خشکی در همه مراحل چه در زمان انتخابات و چه در اجرای برنامه ها امنیت برقرار است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *