تبریک رئیس انجمن صنفی امدادخوروهای کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس انجمن صنفی امداد خوروهای کشور با انتشار بیانیه‌ای، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

  به گزارش سادس سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امدادخودروهای کشور، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت این هفته، از زحمات کارکنان و فرماندهان این نیرو قدردانی و بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.» مقام معظم رهبری

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و درود بیکران به ارواح طیبه‌ی شهیدان و روح ملکوتی امام خمینی (ره)؛

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

اینجانب سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امدادخودروهای کشور، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مدیران، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی ابراز می‌دارم.

امیدوارم در سایه‌ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه‌ی ولایتمدار موفق و موید باشید.

من الله توفیق
سید مهدی حسینی
رئیس انجمن صنفی امدادخودروهای کشور

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *