نيروي انتظامي در راستاي افزايش امنيت گام برمي دارد

آيت الله امامي کاشاني امام جمعه موقت تهران ضمن تقدير وتشکر از اقدامات نيروي انتظامي در تامين امنيت، گفت:مهمترين ارزش کشور، امنيت آن است که نيروهاي نظامي و انتظامي در راستاي افزايش امنيت جامعه خدمت مي کنند.
به گزارش سادس، آيت‌الله امامي کاشاني امام جمعه امروز تهران در خطبه‌هاي نماز جمعه ضمن تبریک هفته نيروي انتظامي، تأکيد کرد: حرکت نيروي انتظامي به سمت ايجاد امنيت در کشور است يعني ارزش گذاشتن و پاسداري از همين ارزش‌ها در راستاي توسعه امنيت در داخل کشور.
وي، مهمترين ارزش امروز کشور را امنيت آن عنوان کرد و گفت: نيروهاي انتظامي، نظامي و نيروهاي مسلح در راستاي افزايش امنيت جامعه خدمت و بر اين اساس حرکت مي‌کنند که جمهوري اسلامي ايران، کشور امام عصر (عج) است لذا حرکت نظام نيز به سوي ظهور آن حضرت است.

ايت الله امامي کاشاني افزود: نبايد شک و ترديد درباره آينده به دلمان راه دهيم بايد دلمان به آينده محکم باشد، دعا و توجه در همه شرايط زندگي بايد مدنظرمان باشد.

امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنانش تصريح کرد: ولايت فقيه مايه اميد ماست، علاوه بر دلايل علمي، از نظر اجتماعي هم ولايت فقيه اميدبخش است.

وي افزود: جامعه ما يک ولي‌فقيه دارد و بر اساس موازين اسلام در اين جامعه تصميم‌گيري مي‌شود؛ ولايت فقيه آينده‌نگري مي‌کند، در همين جا از مقام معظم رهبري تقدير و تشکر مي‌کنم که همواره به مشکلات کشور توجه ويژه دارند.

آيت‌الله امامي کاشاني در ادامه اظهارداشت: ما براي شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم از پيشگاه خداوند طلب اعتلاي مقام مي‌کنيم، براي پدران، مادران، همسران و فرزندان آنان اجر و صبر مسئلت داريم.

وي در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به قيام امام حسين (ع) و پيش رو بودن ماه محرم، اظهار داشت: امام حسين (ع) براي احياي امر به معروف و نهي از منکر قيام کرد؛ بر اثر گذار بودن اين فريضه الهي، آمر به معروف و ناهي از منکر بايد خود اهل عمل باشد، امام حسين (ع)، خودشان اهل عمل بودند و به همين دليل هم قيام کردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: معروف بايد علاوه بر اهل عمل، روحيه پاکيزه، دل طاهر و زباني طيب داشته باشد، در اين شرايط سخن او مي‌تواند نافذ باشد اما اگر دل آلوده و زبان ناخالص باشد، سخن او اثر منفي يا تأثير بسيار کمي خواهد داشت اين موضوع يکي از شرايط امر به معروف و نهي از منکر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *