مردم نسيت به نيروي انتظامي خوشبين هستند/ تخلف رانندگي شرعاً حرام است/مراقب ورود خرافات به مراسم عزاداري ها باشيم

آيت الله مکارم شيرازي با اعلام اينکه تخلف رانندگي شرعاً حرام است، گفت: مردم نسبت به نيروي انتظامي خوش بين هستند، مجاهدت هاي ماموران را مي بينند و عملکردشان را رصد مي کنند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار” حسين اشتري” در ديدار با آيت الله مکارم شيرازي” با اشاره به طرح موضوع “عفاف و حجاب” در شوراي عالي فرهنگي، گفت: در اين رابطه، 26 دستگاه مسئوليت هايي را برعهده دارند؛ در مقوله “عفاف و حجاب “، ناجا تنها دستگاهي است که براساس وظايف قانوني و شرعي خود، فعاليت مي کند و در اين امر پيشتاز است.

وي با بيان اينکه فضاي قرآني و ديني بر نيروي انتظامي حاکم است ، گفت: در اين خصوص، 50 هزار نفر از کارکنان ناجا از يک تا سي جزء حافظ قرآن هستند.

سردار اشتري تاکيد کرد: پليس به اجراي طرح هاي امنيت اخلاقي و برخورد با هنجارشکنان اهتمام دارد.

فضاي مجازي علت اصلي طلاق

در ادامه اين ديدار، حضرت آيت الله مکارم شيرازي ضمن تبريک هفته ناجا، اظهار داشت: مردم نسبت به نيروي انتظامي خوش بين هستند، مجاهدت هاي ماموران را مي بينند و عملکردشان را رصد مي کنند، اما مشکلات به قدري زياد است که اقدامات پليس پاسخگو نيست.

وي به موضوع “امر به معروف و نهي از منکر” و تشکيل گروه هايي در اين رابطه در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: توصيه ما اين است که نيروي انتظامي با اين نيروهاي عظيم آشنا شده و همکاري دوسويه با يکديگر داشته باشند.

مرجع تقليد شيعيان به فضاي سايبري و مطمئن نبودن فيلترها اشاره کرد و گفت: بسياري از طلاق ها بخاطر فضاي مجازي رخ مي دهد که بايد آسيب ها و معضلات اين فضا بررسي و راهکارهايي جهت حل آن ارائه شود البته اين امر برعهده شما است که بايستي با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر اين موضوع کار شود.

وي به موضوع حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن، گفت: تخلف رانندگي شرعاً حرام است بايد موضوع کاهش حوادث رانندگي در اتاق هاي فکر و با حضور کارشناسان مربوطه آن بررسي شود.

مرجع تقليد شيعيان به ماه محرم و عزاداري سيد و سرور سالار شهيدان، اشاره کرد و گفت: در ايام عزاداري، وظايف نيروي انتظامي بيشتر است؛ اين عزاداري ها سرمايه بزرگي است که دشمن مي خواهد با نفوذ در آن، خرافات را وارد کند بنابراين بايد مراقبت شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *